  • Data: 2006-06-16 08:25:39
    Temat: Re: Nowa strona GTS-u
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski"" <3...@p...fymy> napisał w
    wiadomości news:e6pip3$su7$1@cn.com.pl...
    > TKT wstalo ok 16:15, szkoda bo obie firmy chyba straca w naszym rejonie
    > duzo klientow.

    Ja tam slysze ze wszyscy z TKT przechodza do GTSu, zastanawiam sie tylko po
    co, skoro jesli padnie swiatlo TKT to GTS tez lezy. W Zawierciu jest
    radiolinia GTSu i niestety wydaje sie ze to jest najlepsza opcja ;/
    Nie wiem od kiedy dokladnie GTS ma swiatlo od TKT w tym rejonie, ale w
    zeszlym roku nie bylo prawie zadnej awari, a od stycznia non-stop.

    Wlochaty