  • 31. Data: 2005-08-03 22:56:58
    Temat: Re: Nowa neostrada
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

    coreczka-1966 <c...@g...pl> nabluzgał:

    > Podaj zrodlo tej "arcyciekawej" informacji....:(

    Google. Ja dodam tylko, że zestawienie dwóch modemów v.90 spowoduje że
    maksymalna prędkość transmisji wyniesie 33600bps. W połączeniu z
    operatorem oferującym zgodność z v.90 możliwe jest wyciągnięcie 56kbps
    downloadu, upload zostaje 33600bps.

    --
    Jakub Klama, jceel, Częstochowa. 2:480/138.7 @ fidonet.
    For more info finger jceel at remotehell.visible.pl.

  • 32. Data: 2005-08-04 03:04:43
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Neas napisał:

    > Dialog to troszkę co innego, pod względem jakości czy parametrów nawet
    > (pomijając samo pasmo) --
    > np. [...] możliwość zmiany revdns

    Niby w &tp DSL nie da sie zmienic revdns?
    --
    jkr

  • 33. Data: 2005-08-04 13:47:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jakub Klama <j...@a...org> writes:

> [...]
    > maksymalna prędkość transmisji wyniesie 33600bps. W połączeniu z
    > operatorem oferującym zgodność z v.90 możliwe jest wyciągnięcie 56kbps

    A wlasciwie 31200, bo 33600 troche wystaje z 8000Hz * 8bit.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 34. Data: 2005-08-05 17:58:52
    Od: "Zbino" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Klama" <j...@a...org> napisał w wiadomości
    > r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> nabluzgał:

    > W tepsie masz w zasięgu jakieś 80% central telefonicznych w kraju. :-)

    A po jakiego czorta mu centrale do netu?

    Zbych

  • 35. Data: 2005-08-05 18:03:01
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

    Zbino <z...@p...onet.pl> nabluzgał:

    > A po jakiego czorta mu centrale do netu?

    Takiego, że zarówno DSL Tepsy jak i Dialogu jest świadczony po
    istniejących liniach telefonicznych i normalną lokalizacją dla DSLAM
    jest centrala telefoniczna.

  • 36. Data: 2005-08-05 18:03:26
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > A po jakiego czorta mu centrale do netu?
    Bo koncentratory DSLAM na ogol stawia sie w poblizu krosownicy, ktora na
    ogol jest przy centrali lub kontenerze.

    Maciej

  • 37. Data: 2005-08-06 20:05:46
    Od: "Zbino" <z...@p...onet.pl>

    > Takiego, że zarówno DSL Tepsy jak i Dialogu jest świadczony po
    > istniejących liniach telefonicznych i normalną lokalizacją dla DSLAM
    > jest centrala telefoniczna.

    Nie zawsze dsl jest w budynku centrali, są centrale które nie mają dsla,
    Centrale w których jest nie zawsze umożliwiają transmisje do konkretnego
    abonenta (PCM, odległość) No ale jakiś związek jest.
    Zbych

  • 38. Data: 2005-08-06 20:11:05
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

    Zbino <z...@p...onet.pl> nabluzgał:

    > [...]
    > Centrale w których jest nie zawsze umożliwiają transmisje do konkretnego
    > abonenta (PCM, odległość) No ale jakiś związek jest.

    Właśnie mówię o tym, że z tych wszystkich central jakieś 80% posiada już
    koncentratory DSLAM.

  • 39. Data: 2005-08-15 19:27:46
    Od: "Duch" <d...@B...pl>

    Witam,

    > A po co 6 mbit/s do ściągania?

    6 Mbps bardzo dobrze mozna w domu zuzytkowac. Ogladasz bez czekania
    zapowiedzi z film.onet.pl, czy pobierasz z dobrych serwerow pliki b.szybko,
    a jednoczesnie siostra/brat moga sobie gadac przez skype, grac np. w
    counter-strike bez przeszkod (bo zostaje im jakies pasmo). W Szwecji maja po
    10 Mbps, upload 768 kbps i nikt nie mowi, ze jest za duzo. Korzystalem, jest
    to super-wygodne, niczym sie nie przejmujesz, na nic nie musisz dlugo
    czekac.

    Pozdrawiam,
    Ghost

  • 40. Data: 2005-08-26 15:39:28
    Od: j...@p...onet.pl

    > Download 6 mbit/s, upload 0.25 mbit/s. Brawo. ;->
    >
    > --
    > Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    > Nie widzisz polskich znakĂłw? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

    No to akurat na to są limity więc nie wiem komu tu klaskać????????