  • 11. Data: 2005-08-02 17:53:30
    Temat: Re: Nowa neostrada
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Neas napisał(a):

    > Tzn. co konkretnie robić? Zasysać z szybkich FTP?

    do tego z ftp.neostrada.pl ;)

    jestem ciekaw jaka bedzie reakcja operatorow odsprzedajacych dostep do TPNET'u na to
    zwiekszone zapotrzebowanie
    na przepustowosc

    jestem tez ciekaw jak takie wiekszone obciazenie wytrzyma siec i wyjscia w swiat

    --
    Mateusz

  • 12. Data: 2005-08-02 17:59:46
    Od: epsilon <e...@d...art.pl>

    Dnia Tue, 02 Aug 2005 19:34:42 +0200, Karczor Donald napisał(a):

    > zeby "zeglowac" po Internecie szybko i sprawnie?

    a jakies limity moze sa? :>

    +e
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.

  • 13. Data: 2005-08-02 18:03:39
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mateusz Swatek pisze:

    > do tego z ftp.neostrada.pl ;)
    >
    > jestem ciekaw jaka bedzie reakcja operatorow odsprzedajacych dostep do
    > TPNET'u na to zwiekszone zapotrzebowanie na przepustowosc

    Żadna? A może jakiś list otwarty? ;>

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 14. Data: 2005-08-02 18:37:19
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    epsilon pisze:

    > a jakies limity moze sa? :>

    50 GB, ale to aż nadto (można zassać np. ze 2 filmy dziennie).

  • 15. Data: 2005-08-02 19:20:44
    Od: Kajetan Staszkiewicz <vegeta[-no-spam-]@tuxpowered.net>

    Dnia wtorek, 2 sierpnia 2005 19:49, Neas napisał(a):

    > Tzn. co konkretnie robić? Zasysać z szybkich FTP?

    To chyba nie u tego operatora ;)

    --
    | pozdrawiam | powered by Slackware, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | JID: v...@c...pl |

  • 16. Data: 2005-08-02 19:36:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > tyle ze ta cala ich oferta przestaje byc czytelna
    > ja juz w koncu nie wiem ile kosztuje ta neostrada 512 ;)

    Czyli wszystko w normie - założenia osiągnięte. Zupełnie jak u komórkowców -
    klientowi ma się wydawać, że oferta jest super-hiper-atrakcyjna, a w
    rzeczywistości pełno w niej haczykowatych smallprintów i do tego cyrograf na
    2 lata. Absurd, ale "większość gospodyń" tego nie widzi i się łapie.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 17. Data: 2005-08-02 22:01:18
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Wojciech "Aquaz" Dziubiński <wojtek(kropka)dziubinski@gmail.com> wrote:

    > Khm... to jest chore w tym momencie.. Co najmniej 1 megabit uploadu powinien
    > być IMO. Cyrk na kółkach. Aż się chce zostać przy SDI.

    A w SDI to ile masz uploadu? ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 18. Data: 2005-08-02 22:50:07
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Wojciech "Aquaz" Dziubiński pisze:

    > Khm... to jest chore w tym momencie.. Co najmniej 1 megabit uploadu
    > powinien być IMO. Cyrk na kółkach. Aż się chce zostać przy SDI.

    Dla SDI całkiem niezłą alternatywą, nawet podobną cenowo są tańsze opcje
    Internet DSL. Np. DSL 250 (250/64) za 99 zł czy DSL 500 (512/128) za 139 zł
    (przy umowie na 2 lata).

  • 19. Data: 2005-08-02 22:50:18
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze: