  • 21. Data: 2010-03-04 22:47:51
    Temat: Re: Nowa grupa dyskusyjna alt.pl.misc.samochody.vw
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    jerzu pisze:

    > Dzisiaj jeden taki niezawodny Passat utknął w Warszawie na wiadukcie
    > przy Dworcu Zachodnim ;)

    Niemożliwe. To musiała być Dacia. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2010-03-04 23:44:52
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Niemożliwe. To musiała być Dacia. ;)

    Na pewno coś na F. Folcwagen ;)

    --
    PSYLO

  • 23. Data: 2010-03-05 08:36:11
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Brzezi pisze:

    > Ale jest juz zalozona taka grupa, dzisiaj...

    Gdzie?
    Ja takiej nie widze.

    --
    Karolek

  • 24. Data: 2010-03-05 11:59:35
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 05 mar 2010 o 08:36 GMT, Karolek napisał(a):

    > Gdzie?
    > Ja takiej nie widze.

    Korzystam z servera news.atman.pl, tam jest widoczna..
    Ktos kto tam pisal na grupe pisal z niusy.onet.pl

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 25. Data: 2010-03-05 13:26:46
    Od: ToM <t...@c...pl>

    > Gdzie?
    > Ja takiej nie widze.

    Potwierdzam, że takową grupę widzę. Korzystam z serwera news.vectranet.pl.

    ToM
    Astra 1,4mpi+lpg RK

  • 26. Data: 2010-03-05 19:18:11
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ale jest juz zalozona taka grupa, dzisiaj...

    interia ją też zauważyła

    Pzdr

    JKK

  • 27. Data: 2010-03-06 08:43:22
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ale jest juz zalozona taka grupa, dzisiaj...

    No faktycznie jest ... tylko kto ją założył ?. Czyżby ja wysyłając post o
    tytule
    "PROPOZYCJA: nowa grupa alt.pl.misc.samochody.VW"
    na pl.news.nowe-grupy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2010-03-06 11:53:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    From: usenet <u...@n...eu>
    Date: Thu, 04 Mar 2010 10:47:27 +0100

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2010-03-06 11:54:04
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 06 mar 2010 o 08:43 GMT, Endriu napisał(a):

    > No faktycznie jest ... tylko kto ją założył ?. Czyżby ja wysyłając post o
    > tytule
    > "PROPOZYCJA: nowa grupa alt.pl.misc.samochody.VW"
    > na pl.news.nowe-grupy ?.

    Jezeli napisales post tylko na pl.news.nowe-grupy to raczej nie, chyba ze
    postepowales zgodnie z ta instrukcja:
    http://www.antylameriada.net/uzakladanie/

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 30. Data: 2010-03-07 21:13:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Jezeli napisales post tylko na pl.news.nowe-grupy to raczej nie, chyba ze
    > postepowales zgodnie z ta instrukcja:
    > http://www.antylameriada.net/uzakladanie/

    To raczej nie moja sprawka. Nieważne ....bo pojawił się nastęony problem. .
    Otóż na w/w nowej grupie nie idzie wysłąc posta....
    Przy próbie wysyłania wyskakuje:

    "[...] Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat
    '........', Konto: 'news.interia.pl', Serwer: 'news.interia.pl', Protokół:
    NNTP, Odpowiedź serwera: '441 437 Unwanted newsgroup
    "alt.pl.misc.samochody.vw"', Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd
    serwera: 441, Numer błędu: 0x800CCCA9 [...]"

    O co tutaj może chodzić ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/