    Subject: Re: Nowa Mirai
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <e...@4...com> <rqa8oc$a7t$1@dont-email.me>
    <5fc8ee2a$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <1569037226$20201203150059@squadack.com> <rqark4$7u5$3@dont-email.me>
    <5753324626$20201203161056@squadack.com> <rqb08o$b0o$1@dont-email.me>
    <5fca5334$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqdq3a$5m0$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <rqkt8d$nu$1$horizn@news.chmurka.net>
    <4aqx61kd9rx0$.13a8zfsaw9lyg.dlg@40tude.net>
    <rqkuhm$1p3$1$horizn@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <rqkvpm$2m6$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5fcf4776$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqnlg9$2nh$1$horizn@news.chmurka.net>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Tue, 8 Dec 2020 13:46:04 +0100

    W dniu 2020-12-08 o 11:45, K pisze:

    > Tak dokladnie jest z tym, ze Kickstarter czy Indiegogo sie niczym nie
    > roznia bo w przypadku fiaska nikt kasy nie zwraca.

    Tu masz rację, ale to ludzie decydują, czy ryzykują swoimi pieniędzmi. W
    przypadku startupów niby też ludzie, ale zwykle jest to forma typu
    wniosek -procedura weryfikacji - przyznanie kasy, gdzie weryfikacja jest
    przeprowadzana przez jedną czy kilka osób często decydujących o nie
    swoich pieniądzach, tylko przyznających jakieś granty unijne itp. Cudzą
    kasę się łatwiej wydaje...
    Mam wrażenie, że jakby sprytnie wniosek napisać to dostało by się kasę
    na perpetum mobile...
    T.