    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa Mirai
    Date: Wed, 2 Dec 2020 22:08:27 +0100

    W dniu 2020-12-02 o 16:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > Na pewno az tyle ?

    > Przeciez z garazu tez ucieknie :-)
    No tak, ale wpierw musi się trochę 'skoncentrować' a tu już jest bardzo
    niebezpieczne.

    > No, na razie tylko jedna wybuchla :-)
    Co przy np: 10, daje 10% :) no bo ile jest ich w Norwegi?

    > Synteza weglowodorow jest chyba opanowana, tylko fajnie byloby jeszcze
    > je palic w ogniwach paliwowych, a nie w silnikach o sprawnosci 20-30% ...
    Zawsze mi się wydawało że w tych mirajach jest ogniwo paliwowe, bo
    inaczej to bez sensu.

    > No jakos tak, ale wiesz - najpierw prototyp, potem trzeba zbudowac
    > stacje ... wiec raczej patrzylbym sie na ostatni rok.
    To jest oczywiste ale chyba sam proces budowy stacji też idzie wolno ze
    względu na koszty i jak na razie brak perspektyw na zyski.

    > A najchetniej to dowiedzial gdzies z pierwszej reki jak w praktyce dziala.
    Też jestem ciekaw

    --
    Janusz