  • 11. Data: 2014-11-18 11:12:56
    Temat: Re: Notebook vs stacjonarny do gier.
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > 1000zł zostaje w kieszeni i mamy sprzet na ktorym wszystkie gry chodza i
    > osobno "czysty" laptop do pracy.

    Konsola ponoć już jest.
    A lapek ma być niby do nauki i do super grania sieciowego czy
    jak tam wiem ;) ... (ostatnie gry w jakie grałem to DOOM2, Dune2 :P )

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 12. Data: 2014-11-18 12:02:54
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 18/11/2014 10:10, Aleksander wrote:

    > Bo o ile np. na Allegro dość dużo jest ofert mocnych notebooków
    > (AlienWare, M6800, MSI Dominator... ) to blaszaków, firmowanych
    > jakąkolwiek marką (MSI, ACER, Lenovo, DELL czy HP) za wiele
    > z dedykowaną mocną grafiką na pokładzie nie widzę :(

    Porownywales w ogole wydajnosc kart graficznych typu xxx oraz xxx_M? O
    ile dobrze kojarze, te "M" zwykle sa o polowe mniej wydajne, do tego
    obrzydliwie grzejne i psujne (wiatraczek w laptopiku piluje niczym
    szlifierka kontowa). Zawsze mozesz dokupic GPU + PSU do jakiegokolwiek
    komputera, bedzie szybko i tanio.

    --
    Pozdr

  • 13. Data: 2014-11-18 15:58:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisa?(a):

    [...]

    > a dlaczego nie konsola + lapek za powiedzmy 1500zł do pracy?
    > 1000zł zostaje w kieszeni i mamy sprzet na ktorym wszystkie gry chodza i
    > osobno "czysty" laptop do pracy.

    Brałeś pod uwagę różnicę w cenach gier wydawanych na PC i konsole?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 14. Data: 2014-11-18 16:05:32
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 18 listopad (wtorek), gdy o godzinie 11:04
    *Aleksander* naskrobał(a):

    > Chyba nawet znaleźć 2x tańszy będzie ciężko (mówię, o markowych blaszakach,
    > czyli
    > zestawy przygotowane przez producenta... ... nie koniecznie DELL czy HP, może
    > być jakiś ACER, LENOVO czy inne MSI).
    Komputronik ma swoją markę komputerów stacjonarnych i Proline i NTT...
    Do gier będą zdecydowanie wygodniejsze i wydajniejsze niż laptop.
    Chociby monitor 24' jest "zdrowszy" od malutkiej "17" w notebooku.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-11-18 16:02:53

  • 15. Data: 2014-11-18 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Heraklit r...@f...pl ...

    > Chociby monitor 24' jest "zdrowszy" od malutkiej "17" w notebooku.

    A kto broni podłączyc inny monitor do lapka?

  • 16. Data: 2014-11-18 20:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > Brałeś pod uwagę różnicę w cenach gier wydawanych na PC i konsole?

    Nie gram, wiec nie :)
    A jaka jest? Duza?

  • 17. Data: 2014-11-18 21:19:30
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-11-18 20:59, Budzik pisze:
    > Nie gram, wiec nie:)
    > A jaka jest? Duza?
    średnio do konsolowej +50% a czasami 100%

  • 18. Data: 2014-11-18 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jawi t...@p...com ...

    > średnio do konsolowej +50% a czasami 100%

    To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na
    róznice w cenach gier :)

  • 19. Data: 2014-11-18 23:38:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-18 22:59, Użytkownik Budzik napisał:

    > To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na
    > róznice w cenach gier :)

    A co z grami które są na PC anie ma ich na konsoli ?
    Dokupujesz jeszcze stacjonarkę za 4k i półtora jesteś do tyłu ?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-11-18 23:44:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-18 11:10, Użytkownik Aleksander napisał:

    > OK - dzięki za podpowiedź.
    >
    > Możesz jednak wskazać jakieś mocne komputery stacjonarne,
    > (niech będzie do 4000-5000zł), które są złożone przez
    > jakiegoś w miarę renomowanego producenta ?

    Link do Asusa ktoś już dawał.

    > i ewentualnie odpowiadający parametrami laptop ?

    Nie zwalaj na mnie swojej pracy.

> [...]
    > jakąkolwiek marką (MSI, ACER, Lenovo, DELL czy HP) za wiele
    > z dedykowaną mocną grafiką na pokładzie nie widzę :(

    Bo nasi gracze rzadko ładują się w zestawy firmowe.
    Szukasz kumatego składacza w okolicy i pytasz o ofertę.
    A potem to już tylko sprawdzasz czy byle czego nie będzie
    wciskał.
    Kolejna sprawa o której zapominają porównywacze laptopów
    ze stacjonarnymi. Jak po jakimś czasie konfiguracja się
    cokolwiek zestarzeje to w stacjonarce wymienisz GFX,
    dokładasz RAMu i ewentualnie większy dysk. A posiadacz
    laptopa może go co najwyżej wymienić na inny.