  • 11. Data: 2009-02-07 18:43:09
    Temat: Re: Notebook 10-12 cali
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    CeBeR wrote:
    > Czyli, parafrazując przysłowie: "co możesz zrobić w 6 godzin zrób (bo
    > musisz) w trzy". Albo "po co kupować netbooka, skoro można zainstalować
    > player odtwarzający filmy 2 razy szybciej"...

    Na szczęście dla moich zastosowań czas działania bez zasilacza nie jest
    krytyczny - 3h mi wystarcza. Malucha kupiłem z innych powodów - miał być
    mały, m.in. aby... zajmować mało miejsca na stoliku.

    k,

  • 12. Data: 2009-02-07 21:35:42
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gorsza, niż w netbookach, dla których 4-6 godzin często nie stanowi
    > problemu.

    Gorsza bo 5 razy mocniejszy (czyt. energożerny) system działa 3 godziny ?

    >Inna sprawa, że przeciętny X31 jest znacznie szybszy od
    > atomowego netbooka.

    A jednak widzisz różnicę. Ta bateria jest akurat 5 razy lepsza od tych w
    netbookach.

  • 13. Data: 2009-02-07 21:39:55
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Hubert" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Polecał bym artykuł w ostatnim Chipie, po przeczytaniu ostatecznie
    >pożegnałem się z myślą o netbooku, daje do myślenia , nie każdemu
    >takie coś się przyda ...

    Zapewne odkryto tam wielką tajemnicę: że to słabsze, mniejsze i ubogo
    wyposażone komputery a wszyscy myśleli że będa mocne, szybkie, małe i całą
    baterią portów, 12 godzin na bateriach i za 500 zł ....

    Poniważ sam mam kontakt ze sprzedaża tego typu urządzeń to potwierdzam, 99%
    ludzi których interesuje tego typu laptop stwierdza: za tyle kasy i bez
    napędu ??? (no bo przecież taki mały to polowe tego powinien kosztować :-)

  • 14. Data: 2009-02-07 22:03:33
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > A jednak widzisz różnicę. Ta bateria jest akurat 5 razy lepsza od tych w
    > netbookach.

    W czym jest 5 razy lepsza?

    --
    PSYLO

  • 15. Data: 2009-02-07 22:19:17
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 07-02-2009 23:03, PSYLO pisze:

    > W czym jest 5 razy lepsza?

    Pewnie w pasowaniu do IBMa X31. Bo poza tym nie zachwyca - 47Wh można by
    od biedy przeboleć w netbooku na Atomie, a nie sprzęcie 2 razy bardziej
    prądożernym. No, chyba że komuś "nie zależy", bo kupuje 12-calowego
    notebooka zamiast desktopa i podpina go do normalnego monitora...

  • 16. Data: 2009-02-08 07:24:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KILu napisał(a):

    > Na szczęście dla moich zastosowań czas działania bez zasilacza nie jest
    > krytyczny - 3h mi wystarcza. Malucha kupiłem z innych powodów - miał być
    > mały, m.in. aby... zajmować mało miejsca na stoliku.

    Syndrom małego stolika ;P

    j.

  • 17. Data: 2009-02-08 11:34:12
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Kot Prezydenta wrote:
    > Gorsza bo 5 razy mocniejszy (czyt. energożerny) system działa 3
    > godziny ?

    Ales sie uczepil jednego slowka. Nie byloby tej calej dyskusji gdybym
    wprost napisal, ze po prostu starcza na krocej. To, czy jest bardziej
    pojemna, doskonalsza itd., a nawet ze notebook zre wiecej energii nie ma w
    tym momencie zadnego znaczenia, nie o to tutaj chodzilo.

    k,

  • 18. Data: 2009-02-08 13:31:27
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
    dzieki za dyskusję. Mój typ to mobilność i cena :) i ostataecznie
    zrezygnowałem z DVD, więc:

    1. SAMSUNG NC10 Intel Atom N270 1GB 160GB 10,2"
    2. Lenovo S10 Intel Atom N270 1GB 160GB 10''

    Czy można je gdzieś dostać na Linuksie?
    12" to już nie na moją kieszeń :( Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-02-08 19:46:36
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Witam wszytkich. Proszę o radę, chcę kupić mały notebook (10-12"), coś w
    > rodzaju Asusa eee, ale z napedem DVD, HD80-160GB Atom (nie celeron!).
    > Przy
    > okazji prosze o rade czy kupic 10 czy 12 cali -jak wyglada edycja
    > dokumentów, internet, ew. oglądanie filmów, fotek na 10 i 12 cal.

    Niezłe żarty... taki mały ale ze wszystkim, i pewnie za 1000 zł?
    Kup IBMa seri X będzie miał TO wszystko, bedzie mały, wydajny, będzie miała
    wiele patentów o których eee pc może tylko pomarzyć, ale zapłacisz za niego
    8000 zł.
    Tego potrzebujesz, czy po prostu gadżetu za 700-1300 zł, który w zasadzie
    nie ma nic ciekawego poza małymi rozmiarami... No i znajomi będa pod
    wrażaniem.

    --
    Mariusz