  • Data: 2009-01-23 19:37:38
    Temat: Re: Notbook CA 6500 instalacja win XP - pytanie.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert R" napisał:

    > Nie jest to sprawa uszkodzonej płytki czy napędu (sprawdziłem),
    > ta sama płytka bootuje się bez problemu na słabszych i starszych kompach.
    > Bez problemu natomiast startuje instalka win Xp home edition.

    A czy nie jest tak, że ta płytka jest tłoczona, a ta z SP2 - spreparowana
    nLite, czyli wypalana? Bo to by jednak wskazywało na agonię napędu -
    tłoczone jeszcze czyta, nagrywanych już nie.

    > Chciałbym jednak zainstalować win xp z service pack2 - którymi dysponuję.
    > California Access 6500 model 3300, PIII 700Mhz, 128Mb Ramu, hdd

    Hmm, moja CA5500 miała jeszcze FDD, jeśli 6500 też ją ma - to może tędy
    droga? Zabootować z FDD i potem po staremu - winnt /b?

    JoteR