  • Data: 2017-01-20 14:44:40
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM (Chyba wYłączyła?)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Nie wiem, długo nie ladowane, nie spodziewam się, żeby jeszcze żyły,
    >ale sprawdzę.

    Bywa, ze elektronika odcina ladowanie po rozladowaniu ogniwa.
    Trzeba sie dostac do zaciskow ogniwa.

    Ze cos tam jeszcze beda dzialac, to by mnie nie zdziwilo.
    Najstarsze bateryjki, jeszcze NiMH, po paru latach jeszcze ladowac sie
    daly, ale opornosc wewnetrzna za duza - telefon ruszal, ale gdzies prz
    starcie gasl.

    >Gniazdo mam mini, nie mikro (jak w Szajsungu), czy nano, którego
    >jeszcze nie widziałem, ale kartę do Fuck-Fucka już taką właśnie mam z
    >adapterkiem.

    Ale karte uzywasz w jakims smartfonie, wiec micro/nano, adapterek masz
    ... ale w ktorej szufladzie ?

    Jak sie ma podstawowe wyposazenie przezycia, to adapterek mozna
    zrobic - potrzebne nozyczki, kartonik/plastik, i tasma klejaca :-)
    Tylko rysunek z wymiarami na internecie ...

    P.S. My tu gadu gadu, a we Wloszech lawina jakis hotel zasypala, z
    ludzmi.
    Ciekaw jestem jak to wyglada ... budynku chyba nie zawalilo, to chyba
    pokoi w calosci nie zasypalo ?

    >Otóż właśnie. Tak się czasem też zastanawiam, jak by się znaleźli w
    >takiej sytuacji ludkowie, których określa się słowem, które
    >fonetycznie kojarzy mi się z pierdzeniem... "prepersi" jak
    >"przepierdzi", fuj, ohydna nazwa... Co, gdy zapasy się skończą?

    Amunicji do kalasza ?

    Oni tak dalego chyba nie mysla ... ale zostana cale sklepy i magazyny
    zostana do wykorzystania.
    Oczywiscie trzeba pole zaczac uprawiac, jesli to ma potrwac dluzej.

    No i oczywiscie zarna jakies kupic, zapas opalu, siekiery, pily,
    kowadlo, mlotki, miech kowalski, zapas zlomu ... no i stare ksiazki
    dla rolnikow,

    J.