eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNorton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu › Re: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu
    From: "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu
    Date: Sun, 8 Aug 2004 21:42:28 +0200

    Użytkownik "Varg" że nie rozumiesz do czego służą grupy dyskusyjne.

    > Szkoda że ty nie rozumiesz, że NTG. Problemy z konfiguracją twojego
    > firewalla nie są problemami polskiego internetu...

    Grupa ma w nazwie internet, wydawało mi się, że Wy użytkownicy
    internetu będziecie coś na ten temat wstanie powiedzieć.
    A tymczasem naskoczyliście na mnie z takim impetem,
    i z taką dozą uszczypliwości, jakbym zadał to pytanie
    na grupę związaną z medycyną czy z zoologią.

    A żaden człowiek nie był na tyle uprzejmy, aby napisać
    idz na grupe taką i taką, tam dostaniesz odpowiedz.

    Skoro według Was moje pytanie jest aż tak wielce odmienne
    od tej grupy to może by ktoś podał adres gdzie je zadać.

    Kończę wątek bo nerwy przez Was zjem dzisiejszej nocy
    jak nic.