    Date: Sat, 24 Aug 2019 00:24:34 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: North.pl - jak oni to robią?
    <5d5f9dad$0$21620$426a74cc@news.free.fr>
    <qjo91u$sib$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <9468680926$20190823150742@squadack.com>
    <qjot69$53m$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5d602a08$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d603178$0$527$65785112@news.neostrada.pl>

    > Też się nad nim (? - co to za model?) trochę zastanawiam, i nad Iiyama
    > x4071UHSU.
    > Jaką ma matrycę? Matową czy nie za bardzo? Jak łatwo się w nim włącza PiP?

    Kurcze, nie pamiętam co za model, ale 42 cale to chyba tylko jeden jest.
    Ma pilota i bardzo dużo opcji podziału obrazu. Jedyna wada jaką znam, to
    fakt, że nie jest wygięty i trzeba się trochę rozglądać.

    Iiyamę bardzo, ale to bardzo odradzam. Miałem dwie, robiłem wszystko
    żeby to badziewie oddać. Tak potwornie nierówno oświetlonej matrycy
    nigdy nie widziałem, kolory też od czapy. Udało się, przyjęli zwrot w
    serwisie jednej sztuki, inną opyliłem.
    Mam też Philipsy 40", znacznie lepsze, ale do LG nawet się nie zbliżają.
    Różnica w cenie pomiędzy Philipsem i Iiyamma (podobna cena) a LG była na
    poziomie 800PLN i moim zdaniem warto dołożyć.

    Jak bardzo chcesz, to sprawdzę symbole.

    Miłego.
    Irek.N.