  • Data: 2019-08-23 20:27:59
    Temat: Re: North.pl - jak oni to robią?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-23 o 16:28, Piotr Gałka pisze:

    > Zastanawianie się co to znaczy doprowadziło mnie do odkrycia, że
    > skłamałem pisząc o 27" - mam 24".
    >
    > Nie będę teraz zajmował się poszukiwaniem monitora. Z komputerem to jest
    > tak, że mamy taki co obsługuje dwa monitory i stoi nieużywany, ale
    > trzeba by przeinstalować co tam jest na jakiś inny a potem mnie na
    > niego. Czyli kiedyś tam, albo może raczej nigdy - za mała motywacja.

    Ja na dwóch monitorach 23" pracowałem już od ładnych paru lat, plus
    ekran od laptopa. Teraz jeden już padł ze starości i będę powoli się
    przesiadał, albo na jakiś 40" 4k albo na 2x27" Qcośtam, tzn 2560x1440.
    Lepszy byłby 2560x1600, ale to rzadkość i swoje kosztuje. A jeszcze
    lepszy jakiś 4:3.
    Dwa monitory mają dużą zaletę w postaci możliwości równoczesnego
    wyświetlania dokumentu tworzonego i źródłowego. To nie tylko schemat i
    PCB, ale np PDF i element biblioteczny. Wada - trzecie okulary,
    przynajmniej u mnie, bo ekrany mam na wyciągnięcie ręki a akomodacja
    siadła i okulary do czytania nie wystarczają. Z kolei te do komputera
    nie pozwalają na czytanie.
    No i szyja ostro pracuje między monitorami, ale to lepiej niż np. mieć
    monitor z boku.

    Pozdrawiam

    DD