    Date: Thu, 16 Jun 2011 08:18:42 +0200
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Normy dot. u&#380;ycia starych komponentów do produkcji.

    W dniu 2011-06-15 18:27, Emil pisze:

> [...]

    Patrzę w pdfa od całkiem dobrego kondensatora, który jest przeze mnie
    używany w jakiejś konstrukcji.

    http://www.vishay.com/docs/28323/150rmi.pdf

    Jest tam trochę danych o używaniu i przechowywaniu (1000h "na półce" w
    105 stopniach). Niestety nie ma tam danych w temperaturze "rozsądnej",
    ale są podane jakieś normy dotyczące trwałości elementu. Pewnie mógłby
    to być jakiś punkt wyjścia.
    Zwracam jeszcze uwagę, że przy bardziej "ludzkich" temperaturach
    trwałość podczas pracy gwałtownie rośnie, to też jest w pliku.
    Podobne dane są dostępne dla innych elementów, ten jest naprawdę dość
    trwały.

    Pozdrawiam

    DD