  • 1. Data: 2009-04-27 15:54:05
    Temat: Norma na zbiorniki - PN-EN 12285-2
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Witam,

    Czy ktoś może sie podzielić normą PN-EN 12285-2:2005 Zbiorniki stalowe ?

    Nie mam jej i nie znam jej a projektanci z firmy podwykonawczej chcą wg
    niej projektować. Niestety posadają tą normę jedynie w swoim jezyku którego
    nie znam.

    Nie musi to być cała norma (choć fajnie by było). Na dzień dobry wystarczy
    mi spis treści, zakres normy i wymagania ogólne. Później i tak pewnie
    zamówię ją w PKN.

    Pozdrawiam,
    --
    Doc,
    Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański

  • 2. Data: 2009-04-28 08:14:24
    Temat: Re: Norma na zbiorniki - PN-EN 12285-2
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 27 Apr, 16:54, Doc <d...@w...pl.die.spamer.die> wrote:
> [...]
    >
    > Nie musi to być cała norma (choć fajnie by było). Na dzień dobry wystarczy
    > mi spis treści, zakres normy i wymagania ogólne. Później i tak pewnie

    To Ty chłopie w przytułku Świętego Alberta pracujesz? Ona kosztuje
    tyle co pół kilograma śrub do tego zbiornika.
    Konrad
    PS wieczorem wygrzebię, powinienem gdzieś mieć :-)

  • 3. Data: 2009-04-28 10:47:54
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 01:14:24 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > To Ty chłopie w przytułku Świętego Alberta pracujesz? Ona kosztuje
    > tyle co pół kilograma śrub do tego zbiornika.
    > Konrad
    > PS wieczorem wygrzebię, powinienem gdzieś mieć :-)

    Magiczne słowa: biurokracja i Oracle. Jak ją dzisiaj zamówię to może na
    koniec projektu będę ją mieć :) Uroki pracowanie w systemie
    korporacyjnym...

    Pozdrawiam i dzięki,

  • 4. Data: 2009-04-28 11:36:47
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 28 Apr, 11:47, Doc <d...@w...pl.die.spamer.die> wrote:
    > Magiczne słowa: biurokracja i Oracle. Jak ją dzisiaj zamówię to może na
    > koniec projektu będę ją mieć :) Uroki pracowanie w systemie
    > korporacyjnym...

    Nie buntuj się przeciw solidnej organizacji solidnej firmy. Jak ktoś
    to tak pomyślał że się nie da- to ma się nie dać i Ty masz stać na
    traży tego niedania. Jeśli ludzie na niskim szczeblu będą tak ofiarnie
    ratować to co Wielcy Dyrektorzy w swej Mądrości spierdolili, to syf
    zawsze pozostanie syfem i nigdy nie runie. A żeby było w zgodzie z
    naturą, to co ma runąć- powinno runąć z hukiem i to przy dźwięku
    oklasków (albo toczących się pustych łbów po schodach).
    Konrad

  • 5. Data: 2009-04-28 11:42:23
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Doc wrote:
    > Magiczne słowa: biurokracja i Oracle.

    A co ma do tego Oracle...

    Pozdro

    Maseł

  • 6. Data: 2009-04-29 08:23:55
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 04:36:47 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Nie buntuj się przeciw solidnej organizacji solidnej firmy. Jak ktoś
    > to tak pomyślał że się nie da- to ma się nie dać i Ty masz stać na
    > traży tego niedania.

    Gdybym nie znał ciebie z twoich wcześniejszych wypowiedzi w Usenecie to
    pomyślałbym ,że ty tak na serio... :)

    Co do samej normy to wczoraj zaczął się proces jej zamawiania. Ciekawe jak
    długo poczekam? A w międzyczasie jakbyś znalazł ją gdzieś u siebie to mimo
    wszystko poproszę.

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2009-04-29 08:59:48
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 29 Apr, 09:23, Doc <d...@w...pl.die.spamer.die> wrote:

    > Gdybym nie znał ciebie z twoich wcześniejszych wypowiedzi w Usenecie to
    > pomyślałbym ,że ty tak na serio... :)

    Pożyjesz, sam się przekonasz. Właśnie tu gdzie pracuję jestem
    świadkiem zamknięcia się cyklu: jedni partacze z hukiem są zastępowani
    następnymi. Ci nowi nauczą się na własnych błędach, a jak już nabiorą
    doświadczenia- przyjdą następni ich wykopać :-) Jak ktoś ma dość tego
    chocholego tańca korporacyjnego, to może najwyżej próbować własnych
    sił i startować swój biznes, bo przejście do innej firmy niczego nie
    zmieni- wszędzie jest tak samo.

    > Co do samej normy to wczoraj zaczął się proces jej zamawiania. Ciekawe jak
    > długo poczekam? A w międzyczasie jakbyś znalazł ją gdzieś u siebie to mimo
    > wszystko poproszę.

    Kurnia, nie dotarłem wczoraj do komputera w domu, a akurat jest
    zgaszony- przez VNC nie dobiję się. Ale szuka się po znajomych. Damy
    radę :-)
    Konrad

  • 8. Data: 2009-05-01 07:57:22
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Masz?

  • 9. Data: 2009-05-01 08:23:44
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Dnia Fri, 1 May 2009 00:57:22 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Masz?

    Tak, tak. Dzięki. Odebrałem w nocy i już nie miałem sił odpisać. Ale z
    grubsza przejżałem i już wiem to co mnie przede wszystkim interesuje:
    zakres stosowania - ciśnienie robocze do 1,5 bar(a) i media nie wybuchowe.

    Dzieki i pozdrawiam,