  • 11. Data: 2009-05-27 19:23:11
    Temat: Re: Norma Euro3...?
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 27 May 2009 13:59:37 +0200, n...@s...com napisał(a):

    > Emil z pola from: jest prawdziwy ?

    Napisz do mnie na priv to się dogadamy.

    --
    pozdrawiam
    trud
    bj250

  • 12. Data: 2009-05-27 19:29:34
    Od: n...@s...com

    On Wed, 27 May 2009 16:31:43 +0200, trud <t...@o...eu> wrote:

    >To dość popularny gaźnik. Erpiątka na takich chodzi wiec ze znalezieniem
    >materiałów nie miałem problemu.

    Nie chodzi o materialy, chodzi o nietrzymanie paliwa. Ale zanim
    doszedlem co jest to mi chwile zeszlo, zwlaszcza ze raz z zaworka
    wydlubalem jakis kawalek gumy.
    BTW podnosiles jej moc, czy latasz na 17konnym ?

    >W mojej Kawie coś dziwnie puka na gorącym silniku. Albo raczej metalicznie
    >cyka, bardzo głośno. Dzisiaj zrobię regulacje zaworów i zajrzę do
    >łańcuszka.

    No to daj znaka co bylo :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-05-27 21:07:24
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 27 May 2009 21:29:34 +0200, n...@s...com napisał(a):

    > BTW podnosiles jej moc, czy latasz na 17konnym ?

    Nic o tym nie wiem. Ale chętnie bym się coś dowiedział. Tylko gdzie?

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 14. Data: 2009-05-27 21:22:15
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

> [...]

    >W mojej Kawie coś dziwnie puka na gorącym silniku. Albo raczej metalicznie
    >cyka, bardzo głośno. Dzisiaj zrobię regulacje zaworów i zajrzę do

    Puka górą? Widziałem jedną taka cykającą Estrellę i to były przytarte
    krzywki wałka i dźwigienki. Aż fioletowe to wszystko było i spore
    ubytki były.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 15. Data: 2009-05-28 06:41:38
    Od: n...@s...com

    On Wed, 27 May 2009 23:07:24 +0200, trud <t...@o...eu> wrote:

    >Nic o tym nie wiem. Ale chętnie bym się coś dowiedział. Tylko gdzie?

    http://www.bj250.de/
    Na tej stronie jest tez forum, wydaje mi sie ze tam czytalem na temat
    odblokowywania. Tyle ze na razie 17 koni uwazam za zupelnie
    wystarczajace i pewnie dopiero na przyszly sezon bede grzebac w
    gazniku. Bo roznica AFAIR tyczy tylko gaznika (bodaj tego czarnego
    dekla)

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2009-05-28 10:24:00
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Thu, 28 May 2009 08:41:38 +0200, n...@s...com napisał(a):

    > Bo roznica AFAIR tyczy tylko gaznika (bodaj tego czarnego
    > dekla)

    Wystarczy założyć dekielek np. od GPZ500S albo rozfryzować oryginalny.
    Napisali, że ewentualna różnicę można poczuć dopiero w górnych zakresach
    prędkości.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 17. Data: 2009-05-28 11:04:44
    Od: n...@s...com

    On Thu, 28 May 2009 12:24:00 +0200, trud <t...@o...eu> wrote:

    >Wystarczy założyć dekielek np. od GPZ500S albo rozfryzować oryginalny.
    >Napisali, że ewentualna różnicę można poczuć dopiero w górnych zakresach
    >prędkości.

    Max predkosc dla estrelki pod mua to jakies 110km/h na plaskim i
    jakies 100 jesli teren sie lekko wznosi. Nie wiem o ile realnie
    podniosloby to predkosc maksymalna, ale podniesienie mocy o 4KM to gra
    warta swieczki przy takim silniczku.

    pozdr
    newrom

  • 18. Data: 2009-05-28 18:45:31
    Od: Kuba Łacki <yahoo@spamma_killa.riders.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > PS. nie masz czasem serwisowki po angielsku ?

    Aaa po co? Ten motocykl jest tak _absurdalnie_ banalnie prosty
    technicznie, że cep to przy nim technologia nieledwie kosmiczna;)

    TSD, no to z Waszymi wiem już o 4 Estrellach w PL;) Będzie zakładać
    osobne forum, no bo co?;)

    --
    pzdr

  • 19. Data: 2009-05-28 20:12:01
    Od: n...@s...com

    On Thu, 28 May 2009 20:45:31 +0200, Kuba Łacki
    <yahoo@spamma_killa.riders.pl> wrote:

    >Aaa po co? Ten motocykl jest tak _absurdalnie_ banalnie prosty
    >technicznie, że cep to przy nim technologia nieledwie kosmiczna;)

    Oczywiscie nie jest zbyt skomplikowany, ale informacje np o
    testowaniu cewek czy silach potrzebnych do dokrecenia srupki warto
    miec. A tera musze najpierw wklepac z ksera do babelfisha, babelfish
    najczesciej pluje ze nisfersztejen, no to musze pociac te niemieckie
    'srubkadokrecajacalewydekieleknadolepoprawejstronie' na pojedyncze
    slowa (co bez znajomosci jezyka nie jest banalne) i na koniec jeszcze
    raz wkleic w babelfish.
    A wlasnie, serwisowka twierdzi ze sruba wolnych ma byc wykrecona o 1
    1/4. Prawda czy falsz ? (bylo wykrecone o 3 obroty).

    >TSD, no to z Waszymi wiem już o 4 Estrellach w PL;) Będzie zakładać
    >osobne forum, no bo co?;)

    My ?
    Ja strelke tylko psuje, jezdzi na niej Wydra ;-)

    pozdr
    newrom