  • 1. Data: 2012-08-11 01:35:41
    Temat: Nokia z symbianem: jak najefektywniej zrobić miejsce w pamięci?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Moja Nokia XpressMusic 5630 z Symbianem S60 na pokładzie
    płacze mi że nie ma miejsca na "C" (cokolwiek to oznacza)
    i chciałbym ją uszczęśliwić i pousuwać trochę śmieci...

    Jak najprościej sprawdzić co zajmuje ile miejsca aby usunąć
    szybko i sprawnie duże rzeczy nie resetując telefonu "od nowa"
    bo chciałbym zachować to co w nim jest? Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2012-08-11 02:46:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > szybko i sprawnie duże rzeczy nie resetując telefonu "od nowa"
    > bo chciałbym zachować to co w nim jest? Ktoś pomoże?

    OK, zapomniałem o Nokia Suite :-))

    Niestety Nokia Suite zauważywszy niską zawartość wolnej pamięci
    zasugerował usunięcie wiadomości, obrazków i filmów na co się
    zgodziłem. Nie znalazł niestety żadnych obrazków ani filmów,
    usunął 200 starych wiadomości a mimo to telefon zgłasza mało
    wolnej pamięci na C:...

    Wygląda na to, że warto zrobić mu coldstart/reset *#7370# :-)
    Chciałbym jednak zachować jakoś zapamiętane konfiguracje sieci
    wifi i internetowe access points uzbierane (Egipt, Meksyk, itp).
    Jak to zrobić bez "przepisywania na kartkę"?

    W Nokia Suite jest backup telefonu ale nie widzę selektywnego
    "restore" w którym mógłbym odtworzyć z archiwum tylko
    wybrane ustawienia zamiast całosci starego szmelcu z telefonu...

    Próbowałem na takim ustawieniu sieci wifi wybrać opcje aby
    je przenieść na kartę microSD ale widzę tylko "multimedia SMS"
    lub "WAP services" - nie ma możliwości przeniesienia pliku...
    Ktoś wie gdzie siedzą te ustawienia w folderach pamięci Nokii?

  • 3. Data: 2012-08-11 03:13:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wygląda na to, że warto zrobić mu coldstart/reset *#7370# :-)

    I dupa zbita - telefon pyta o "lock code" a ja go nie mam...
    Kupione na Allegro :-( Ktoś wie jak usunąć to hasło?

  • 4. Data: 2012-08-11 07:41:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-08-11 03:13, Pszemol wrote:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >
    > I dupa zbita - telefon pyta o "lock code" a ja go nie mam...
    > Kupione na Allegro :-( Ktoś wie jak usunąć to hasło?

    przewaznie jest to 12345 albo 1234

  • 5. Data: 2012-08-11 12:14:20
    Od: "Indukti" <...@...pl>

    Jest jeszcze coś takiego jak Menadżer aplikacji. Przeglądając zainstalowane
    aplikacje widać, gdzie są umieszczone. Jeśli w pamięci wewnętrznej (C), to
    najlepiej odinstalować i zainstalować n anowo np. na karcie pamięci. Symbian
    prościutki w obsłudze wszak jest.

  • 6. Data: 2012-08-11 15:30:55
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Jak najprościej sprawdzić co zajmuje ile miejsca aby usunąć
    > szybko i sprawnie duże rzeczy nie resetując telefonu "od nowa"
    > bo chciałbym zachować to co w nim jest? Ktoś pomoże?

    Zgubiłeś instrukcję obsługi czy znów jej nie rozumiesz, bo jest zbyt prosto
    napisana? Doczytaj o menadżerze plików.

  • 7. Data: 2012-08-11 17:17:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k04ral$2ct$1@node1.news.atman.pl...

    > przewaznie jest to 12345 albo 1234

    Wszędzie pisali że 12345.
    Spróbowałem 1234 i zadziałało - dzięki, bardzo mi pomogłeś!

  • 8. Data: 2012-08-11 17:22:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > przewaznie jest to 12345 albo 1234

    A wiesz może jak pozbyć się "oszpecenia" firmowego ERA?
    Pozbyć się tych wsiowych niebieskich logo i "blueconnect"?

  • 9. Data: 2012-08-11 17:44:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wszędzie pisali że 12345.
    > Spróbowałem 1234 i zadziałało - dzięki, bardzo mi pomogłeś!

    Zdaje się że zadziałało aż za dobrze - telefon z jakichś powodów
    postanowił skasować również zawartość mojej SIM karty z całą
    kolekcją kontaktów... Przykre :( Nie skasował za to śmieci na microSD.

    Ech, "logika" działania software Nokii zawsze będzie mnie fascynować...

    Czy można jakoś odkasować skasowane kontakty z SIM karty?

  • 10. Data: 2012-08-11 22:49:29
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]

    > kolekcją kontaktów... Przykre :( Nie skasował za to śmieci na microSD.
    >
    > Ech, "logika" działania software Nokii zawsze będzie mnie fascynować...

    Przykre jest pisanie takich głupot. Reset ustawień NIGDY nie usuwa nic z karty
    SIM. Widocznie miałeś kontakty w pamięci telefonu. Logika w USA mnie też będzie
    zawsze fascynować.