  • 11. Data: 2011-10-01 04:59:11
    Temat: Re: Nokia e71 - co wylaczyc aby nie bylo duzych rachunkow - net?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 1 10 2011 2:35, Q pisze:

    > Kiedys gdzies wyczytalem (pewnie na forum nokii),
    > ze to "moze, ale nie musi" (podobnie jak A-GPS)
    > korzystac z platnych polaczen z serwerami typu
    > supl.nokia.com czy supl.google.com
    > (zalezy co kto lubi).
    >
    > A co?

    Bo mam to włączone w N8 i nie próbuje się łączyć z siecią.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 12. Data: 2011-10-02 17:00:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-01 06:59, ALEX wysłał(a) wiadomość:

    > Bo mam to włączone w N8 i nie próbuje się łączyć z siecią.

    Też mam włączone to w E55 (musiałem sobie ręcznie dopisać serwer
    pozycjonowania supl.nokia.com, bo domyślnie nie był skonfigurowany) i
    nie łączy się, póki nie zezwolę Ovi Maps na włączenie transmisji danych.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2011-10-02 18:19:44
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 2 10 2011 19:00, Krystek pisze:

    > Też mam włączone to w E55 (musiałem sobie ręcznie dopisać serwer
    > pozycjonowania supl.nokia.com, bo domyślnie nie był skonfigurowany) i
    > nie łączy się, póki nie zezwolę Ovi Maps na włączenie transmisji danych.

    AGPS wyłączony?

  • 14. Data: 2011-10-02 21:25:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-02 20:19, ALEX wysłał(a) wiadomość:

    > AGPS wyłączony?

    Ja mam zaptaszkowany (włączony). Ale i tak, jeśli podczas uruchamiania
    Ovi Maps program zapyta o możliwość połączenia się z Internetem i nie
    zezwolisz na połączenie, to z A-GPS nie skorzysta. Przynajmniej tak mi
    się wydaje w świetle tego, co było pisane na grupie. W każdym razie u
    mnie przy pracy z mapami w trybie offline program łapie fixa z satelitów
    jakieś 3-4 minuty.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2011-10-03 17:31:11
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 2 10 2011 23:25, Krystek pisze:

> [...]
    [...]
    > Ja mam zaptaszkowany (włączony)

    Czyli Twoje testowanie "network based" guzik warte

  • 16. Data: 2011-10-05 15:05:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-03 19:31, ALEX wysłał(a) wiadomość:

    > [...]
    >
    > Czyli Twoje testowanie "network based" guzik warte

    Guzik warte, bo nie używam. Jak miałem SIM-a z nielimitowanym transferem
    danych, to używałem :) Poza tym wystarczy sprawdzić w opcjach telefonu
    liczniki <licznik danych>, czy jakiekolwiek kilobajty zostały wysłane
    lub pobrane.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 17. Data: 2011-10-14 17:47:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Network Based w jakim celu?

    Okazuje sie, ze w oczywistym - zeby nie bulic kasiory.

  • 18. Data: 2011-10-14 19:17:01
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czyli Twoje testowanie "network based" guzik warte

    Network based i AGPS "zuzywaja internet".
    Sprawdzone empirycznie - 10 minut lazenia po mapie
    skutkowalo 10 paczkami po kilka kB,
    co w rezlutacie kosztowalo mnie 1.2zl (10 x 0.12zl).

  • 19. Data: 2011-10-14 19:17:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Guzik warte, bo nie używam. Jak miałem SIM-a z nielimitowanym transferem

    Guzik warta to byla ta cala wasza dyskusja :).