  • 1. Data: 2011-09-30 08:43:10
    Temat: Nokia e71 - co wylaczyc aby nie bylo duzych rachunkow - net?
    Od: "Gieroj" <G...@w...pl>

    Co w telefonie e71 trzeba zrobic aby nie zaskoczyl wysoki rachunek za tel?
    Mam na mysli glownie polaczenia z netem. Co i jak wylaczyc?
    Kumpel ma ten model i mowil ze np. GPS laczy sie z netem?
    Jak to wylaczyc? Co jeszcze wylaczyc?

  • 2. Data: 2011-09-30 10:23:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 10:43:10 +0200, Gieroj napisał(a):

> [...]
    > Mam na mysli glownie polaczenia z netem. Co i jak wylaczyc?
    > Kumpel ma ten model i mowil ze np. GPS laczy sie z netem?

    Ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 3. Data: 2011-09-30 10:49:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > Mam na mysli glownie polaczenia z netem. Co i jak wylaczyc?
    > Kumpel ma ten model i mowil ze np. GPS laczy sie z netem?

    Drog jest wiele.
    Mozesz wybrac jedna z nich, wszystkie lub kombinacje.

    W Menu > Tools > Settings > General > Positioning > Positioning methods
    zostaw zaznaczone jedynie "Integrated GPS"
    (czyli odhacz "Assisted GPS" i "Network Based")
    i/lub w Menu > Tools > Settings > General > Positioning > Positioning server
    > Access point
    ustaw na "None" (pewnie teraz masz profil ze slowem "internet").

    Poza tym i/lub/zamiast tego mozesz po prostu wylaczyc/usunac
    wszystkie profile poza MMS (czyli INTERNET, WAP ida w kibel).

    Albo wejdz na panel konfiguracyjny swojego konta (u danego operatora)
    i zablokuj sobie internet.
    W Playu mozna chyba nie da sie tego zrobic przez panel konfiguracyjny,
    ale ponoc sa "krotkie kody", ktore to umozliwiaja. Na sieci znajdziesz.

  • 4. Data: 2011-09-30 10:53:15
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    Po co od razu google - wszystko jest w instrukcji obslugi,
    ale kto to to czyta? :)

  • 5. Data: 2011-09-30 11:01:20
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 12:53:15 +0200, Q napisał(a):

    > Po co od razu google - wszystko jest w instrukcji obslugi,
    > ale kto to to czyta? :)

    bo tylko tutaj odpowiedź była conajmniej kilka razy, a w końcu netykieta
    nakazuje przejrzeć archiwum.
    Co do RTFM, to obawiam się, że pokolenie Dody i Justina Biebera już nie
    zrozumie. A nawet jak zrozumie, to jeszcze musiałoby wiedzieć co znaczy to
    dziwne słowo kryjące się pod literką M

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 6. Data: 2011-09-30 15:41:21
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 30 09 2011 12:49, Q pisze:

    > (czyli odhacz "Assisted GPS" i "Network Based")

    Network Based w jakim celu?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 7. Data: 2011-09-30 17:54:15
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-09-30 12:23, Waldek Godel pisze:

    > Ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    Nie może mieć, ponieważ żaden lekarz takowego nie wystawi. Nie ma
    choroby "dysguglia". Natomiast psychiatria ma określenie na Twoje
    schorzenie :]
    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 8. Data: 2011-09-30 17:56:39
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-09-30 19:54, Diabełson pisze:
    Natomiast psychiatria ma określenie na Twoje
    > schorzenie :]

    -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_dys
    socjalna
    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 9. Data: 2011-10-01 00:35:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Network Based w jakim celu?

    Kiedys gdzies wyczytalem (pewnie na forum nokii),
    ze to "moze, ale nie musi" (podobnie jak A-GPS)
    korzystac z platnych polaczen z serwerami typu
    supl.nokia.com czy supl.google.com
    (zalezy co kto lubi).

    A co?

  • 10. Data: 2011-10-01 00:38:44
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Network Based w jakim celu?

    Zeby nie bylo - z autopsji nie wiem jak to dokladnie jest,
    bo mam to wszystko powlaczane, ale przy AP=None,
    czyli tak jakbym mial powylaczane.

    Do netu mam osobna karte sim, ale na dniach moge posprawdzac
    czy ludzie z forum mieli racje (a pewnie mieli, bo pisali,
    ze to moze sciagac kase, ale nie musi, eh ta niejednoznacznosc :).