eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNokia e71 - co wylaczyc aby nie bylo duzych rachunkow - net?Re: Nokia e71 - co wylaczyc aby nie bylo duzych rachunkow - net?
  • Data: 2011-10-05 15:05:20
    Temat: Re: Nokia e71 - co wylaczyc aby nie bylo duzych rachunkow - net?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-10-03 19:31, ALEX wysłał(a) wiadomość:

    > [...]
    >
    > Czyli Twoje testowanie "network based" guzik warte

    Guzik warte, bo nie używam. Jak miałem SIM-a z nielimitowanym transferem
    danych, to używałem :) Poza tym wystarczy sprawdzić w opcjach telefonu
    liczniki <licznik danych>, czy jakiekolwiek kilobajty zostały wysłane
    lub pobrane.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/