  • 1. Data: 2011-07-12 08:11:59
    Temat: Nokia - dziwne wybieranie aby dzwonic
    Od: "Bierka" <a...@w...pl>

    Dostalem paru letni tel. kom. Nokia.
    Aby dzwonic trzeba troche wklepywac numery.
    W normalnej nokii mam tak, ze jak chce dzwonic na komorke np. 516.... to
    wciskam 516... i laczy rozmowe
    Tutaj tak jest, ze musze wpisac +48 516.....
    Jak chce dzwonic z komorki na stacjonarny to musze wklepac + 48 potem numer
    kierunkowy miasta ....
    Czy da sie zmienic ustawienia aby nie trzeba bylo tego + 48 kierunkowy
    miasta itp?

  • 2. Data: 2011-07-12 08:26:13
    Temat: Re: Nokia - dziwne wybieranie aby dzwonic
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 10:11, Bierka pisze:

    > Jak chce dzwonic z komorki na stacjonarny to musze wklepac + 48 potem
    > numer kierunkowy miasta ....

    Jaki model?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-07-12 08:42:16
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-07-12 10:11, Bierka wrote:
> [...]
    > numer kierunkowy miasta ....
    > Czy da sie zmienic ustawienia aby nie trzeba bylo tego + 48 kierunkowy

    to nie cecha aparatu tylko raczej karty sim-abonamentu.
    Czy nie jest to przypadkiem jakas karta "firmowa" z siecia firmowa?
    Chyba w Erze jest tak ze jak jest siec firmowa to wybieranie numerow
    spoza sieci wymaga podania 0 na poczatku lub +48.
    Wykrecenie bez prefixy=u powoduje ze szuka tego numeru w ramach sieci
    firmowej.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2011-07-12 11:22:19
    Od: "Bierka" <a...@w...pl>

> [...]
    > spoza sieci wymaga podania 0 na poczatku lub +48.
    > Wykrecenie bez prefixy=u powoduje ze szuka tego numeru w ramach sieci

    dokladnie - jest to abo firmowy.

  • 5. Data: 2011-07-12 11:33:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Bierka" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > dokladnie - jest to abo firmowy.

    Abo firmowy to nie to samo, co karta w ramach sieci firmowej.
    Moze byc tez abo firmowy na karcie ze zwyklym abonamentem, wtedy jest
    normalnie.
    Karta w ramach sieci firmowej to jest tak, ze masz tez numery "wewnetrzne" -
    czyli numery innych telefonow w tej sieci, specjalnie taryfikowane, byc moze
    takze z systemem numerow skroconych.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-07-12 20:44:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 13:22, Bierka pisze:

    > dokladnie - jest to abo firmowy.

    Zamiast +48 dodawaj 0 (zero) - powinno też zadziałać, a jest dużo prostsze.

    Adam.

  • 7. Data: 2011-07-12 21:48:21
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Karta w ramach sieci firmowej to jest tak, ze masz tez numery "wewnetrzne" -
    > czyli numery innych telefonow w tej sieci, specjalnie taryfikowane, byc moze
    > takze z systemem numerow skroconych.

    Na pewno z systemem numerów skróconych. W zaprzyjaźnionej firmie są
    trzycyfrowe zaczynające się od 1.

    --
    Grzexs