    From: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia N9 z systemem MeeGo
    Date: Wed, 22 Jun 2011 11:16:55 +0000 (UTC)

    On Wed, 22 Jun 2011 12:11:41 +0100 Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > http nie ma problemu, bo to nie jest połączenie ciągłe - przy odświeżeniu
    > czy przejściu na następną stronę zestawiane jest nowe, to, że zmieniło się
    > IP nie ma żadnego znaczenia. Ale połączenia już otwarte będą zerwane, co
    > zobaczysz, jeżeli otworzysz stronę tuż przed przełączeniem połączenia -
    > niektóre elementy strony się nie otworzą, bedziesz musiał ją odświeżyć (no
    > chyba, że twoja przeglądarka spróbuje pobrać elementy ponownie).
    > Taka jest specyfika TCP/IP i nic na to nie poradzisz.

    Oczywiście, że urwie się to, co już było w trakcie (jak ja lubię strony
    WWW mające 10 MB), ale lepsze to, i płynna praca w nowej sieci, niż to,
    i problemy z przełączeniem się do innej sieci.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)