    From: ALEX MR <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia N8 - kilka slow na sobote
    Date: Sat, 14 Apr 2012 23:30:36 +0200

    W dniu So 14 04 2012 20:08, atm pisze:

    > Kilka razy trafil mi sie w Niemczech adres, ze bez przecinkow w
    > odpowiednim miejscu i koniecznie dolaczenia nazwy kraju nie znajdowal
    > lokacji. Sprawdzilem przed chwila. Poprawilo sie sporo w najnowszej
    > wersji. Gdy oddziele nazwe ulicy, miejscowosc i kraj przecinkami to
    > adres znajdzie.

    To Ty jakiś globtroter jesteś.

    > Tutaj tez nazstapila poprawa w stosunku do jednej wersji wstecz.
    > testowalem program na ul. Marii Curie w Szczecinie. Szukajac pod "Mapa"
    > znajdowal szkoly i inne instytuacje bez podania ulicy. Natomiast pod
    > "Autem" znajdowal ulice ale nie ma mozliwosci obejrzenia okolicy.

    A gdzie tam. Ostatnio Tess postanowiła mnie odchamić i wybieramy się do
    Teatru Muzycznego. No to szukam: Północna, jest. Sukces.
    Północna 47, nie ma, 48 nie ma 49 nie ma itd Przeleciałem od 45 do 55. I
    co, tych adresów nie ma na Północnej. Właściwy to Północna 47/51. I weź
    to znajdź :-/

    > Bez oddalania moge zobaczyc jak dalej przebiega trasa, co to za obiekt
    > po lewej czy jezioro po prawej. Czesto te informacje znikaja przy
    > oddaleniu.

    Nie kumam klimy, ale wierzę na słowo.

    --
    ALEX MR, *I, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D