    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia N8 - kilka slow na sobote
    Date: Sat, 14 Apr 2012 20:08:32 +0200

    On 2012-04-14 19:54, ALEX MR wrote:

    > A jak brzmi ta formuła, bo jakoś nie łapię w czym problem?

    Kilka razy trafil mi sie w Niemczech adres, ze bez przecinkow w
    odpowiednim miejscu i koniecznie dolaczenia nazwy kraju nie znajdowal
    lokacji. Sprawdzilem przed chwila. Poprawilo sie sporo w najnowszej
    wersji. Gdy oddziele nazwe ulicy, miejscowosc i kraj przecinkami to
    adres znajdzie.

    > Mi zawsze znajduje ulice, gorzej z numerem :-/

    Tutaj tez nazstapila poprawa w stosunku do jednej wersji wstecz.
    testowalem program na ul. Marii Curie w Szczecinie. Szukajac pod "Mapa"
    znajdowal szkoly i inne instytuacje bez podania ulicy. Natomiast pod
    "Autem" znajdowal ulice ale nie ma mozliwosci obejrzenia okolicy.

    > W celu? Skoro jesteś na ziemi nieznanej wiele Ci to zmieni?

    Bez oddalania moge zobaczyc jak dalej przebiega trasa, co to za obiekt
    po lewej czy jezioro po prawej. Czesto te informacje znikaja przy oddaleniu.