    From: ALEX MR <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia N8 - kilka slow na sobote
    Date: Sat, 14 Apr 2012 19:54:56 +0200

    W dniu So 14 04 2012 19:34, atm pisze:

    > 1.sposob wpisywania adresu: jesli nie uzyje sie nokiowej formuly jest
    > spore prawdopodobienstwo ze nie uda sie odnalezc poszukiwanego adresu
    > choc na mapie istnieje, ze swojego punktu widzenia nie dostrzegam
    > potrzeby tworzenia specjalnej skladni jesli inny program radzi sobie z
    > baza danych adresowych znacznie lepiej. W Route 66 wpisuje adres w
    > dowolny sposob, jakbym szukal przez Googla i znajduje bez problemu.
    > CoPilot wypada tutaj rownie zle lub jeszcze gorzej bo szukajac np ul.
    > Boguslawa trzeba wiedziec ze byl ksieciem i wpisac przed "ks."...

    A jak brzmi ta formuła, bo jakoś nie łapię w czym problem?

    > 2. chce znalezc ulice, powiedzmy w/w Marii Sklodowskiej-Curie i obejrzec
    > ja sobie na mapie zanim wyznacze tam trase, jak to zrobic?
    > Z ikonki "Mapa" nie znajdzie mi akurat tej ulicy a z ikonki "Samochod"
    > znajdzie ulice ale nie pokaze jej tylko od razu bedzie do niej nawigowal.

    Mi zawsze znajduje ulice, gorzej z numerem :-/

    > 3. brak mozliwosci przesuwania palcem mapy podczas nawigacji (no chyba,
    > ze to bedzie jakis ukryty dobrze ficzer) w innych mapach podczas postoju
    > na swiatlach moge sobie palcem przesunac mape w dowolna strone obejrzec
    > otoczenie itd po czym mapa sama lub przy pomocy tapniecia wroci do
    > nawigowania.

    W celu? Skoro jesteś na ziemi nieznanej wiele Ci to zmieni?

    > 4. wyznaczenie trasy od-do przy czym oba punkty sa inne od tego, w
    > ktorym sie obecnie znajduje. Chce po prostu przesledzic przebieg trasy i
    > przesuwac ja sobie podczas przegladania palcem.

    Tru.

    > 5. brak sugerowanych alternatywnych tras, CoPilot na przyklad wyswietla
    > trzy trasy w roznych kolorach wraz z podaniem ich dlugosci i szacowanym
    > czasem dojazdu z mozliwoscia przesledzenia ich z przesuwaniem palcem i
    > zoomowaniem.

    Tru

    > 6. fajnie gdyby byla mozliwosc nawigacji do danych z exifa zdjecia.
    > Wydawalo mi sie, ze najnowszej wersji mieli to dodac ale nie odnalazlem
    > tej opcji. Pewnie, ze to akurat drobiazg ale czasem sie przydaje.

    Zapewne masz rację.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D