  • 1. Data: 2015-11-22 10:19:22
    Temat: Nokia N76 prawie ożyła
    Od: universis <u...@w...pl>

    Dwa lata temu musiałem swoją Nokię N76 zostawić w schowku pasażera w aucie chroniąc
    ją przed bezpośrednim słońcem upalnego dnia. Nokia mimo wszystko nie wytrzymała. Gdy
    wróciłem - czarny ekran, ale dzwonić i odbierać telefony "po ciemku" się dało. Dziś
    Nokia trochę ożyła bo obraz na krótko się pokazał zdążyłem ustawić czas i połączenie
    usb - PC Suite jako domyślne. Obraz od czasu do czasu się pokazuje, a potem znika.
    Zrobiłem jej wszystkie 3 formaty: *#7780# , *#7370# i Green Button + Star + 3, ale
    sytuacja nie uległa poprawie. W związku z tym mam dwa pytania :
    1. Czy to może być wina firmware ?
    2. Czy w takim stanie telefonu można zrobić update FW telefonu ?

  • 2. Data: 2015-11-23 09:26:53
    Temat: Re: Nokia N76 prawie ożyła
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "universis" <u...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > *#7780# , *#7370# i Green Button + Star + 3, ale sytuacja nie uległa poprawie.

    watpie

    > 2. Czy w takim stanie telefonu można zrobić update FW telefonu ?

    skoro dziala ale nie wyswietla to nie widze przeszkod ale przyczyny
    szukalbym gdzie indziej

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2015-11-23 13:52:18
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 08:26:59 UTC użytkownik m4rkiz napisał:
    [..]
    > watpie

    > skoro dziala ale nie wyswietla to nie widze przeszkod ale przyczyny
    > szukalbym gdzie indziej

    Dzięki za odpowiedź. Wątpisz - a co zatem sugerujesz ?
    Jest jeszcze jeden problem - usiłowałem poprzez PC Suite podejrzeć
    kontakty - najpierw PC Suite zawołało o uaktualniernie softu
    potrzebnego do tego - gdy to chcę zrobić to pojawia się okno że
    certyfikaty są stare - czy "przyjdą" razem z nowym FW ?
    Poza tym zauważyłem że jak podłączę kabelek USB to to ekran
    wyświetla jakieś 70% czasu - 30% to przerwy.

  • 4. Data: 2015-12-01 00:29:04
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał:
> [...]

    Nie.

    Można.

    Podmień lcd na działający/sprawny i daj znać.