  • 11. Data: 2013-10-24 09:54:51
    Temat: Re: Nokia Lumia 1520
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-24 09:44, Piotr Rezmer pisze:

    > Pytanie czy rzeczywiście potrzebujesz patrzeć na telefon. Sterowanie
    > komunikatorem powinno się ograniczyć tylko do:
    >
    > -wyboru "abonenta"
    > -akceptacji próby kontaktu (czyli odebranie wywołania)

    Tylko powiedz sam, kto dziś korzysta z telefonu TYLKO do dzwonienia?
    Ekran smartfonów jest coraz większy, bo jest używany już jak ekran
    komputera - do czytania, grania, zabawy. Do rozmawiania jest tylko mały
    procent tego, co jest w telefonie.

    > A to już dziś można zrobić głosowo (wiadomo wersja PL kuleje). A jutro
    > być może, wystarczy sterować myślami.
    > Wyświetlacz komunikatora zastąpiłbym projektorem holograficznym,
    > ewentualnie w uboższej wersji - elastyczny wyświetlacz organiczny
    > wszczepiony w skórę (np. na dłoni).

    Ty to chcesz z nas cyborgów zrobić! ;)
    Nie powiem, że chciałbym mieć w skórze jakiekolwiek urządzenie
    elektroniczne. Wolę być jaki jestem.

    > Z kamery wbudowanej w aparat będzie można niedługo zrezygnować, gdyż
    > otacza nas tak wiele kamer monitoringu, że będą dostępne jako "Camera on
    > demand" i z nich będzie pochodzić śliczny obraz naszej twarzy.

    Chyba nie do końca. Aparat w telefonie nie służy do fotografowania
    własnej twarzy, a fotografowania otoczenia. I liczy się tu też miejsce,
    z którego robisz zdjęcie i sposób jego robienia. Nie zastąpi tego żadna
    kamera stojąca gdzieś obok.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 12. Data: 2013-10-24 09:55:24
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-24 09:50, Marcin N pisze:

    > Uważaj z tym sterowaniem myślami bo same gołe baby będą na 20 calowych
    > ekranikach telefonów przyszłości.

    No przecież ekranów ma nie być ;)

  • 13. Data: 2013-10-24 09:56:19
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-24 09:22, marfi pisze:

    > Ciekawe, czy już ktoś produkuje uchwyt do tego aby wygodnie używać?
    > Potem można przez pomyłkę odebrać rozmowę żelazkiem :)

    Tak jest! ;)
    http://www.fakt.pl/Odebral-zelazko-zamiast-telefonu,
    artykuly,191669,1.html

  • 14. Data: 2013-10-24 10:43:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-10-23 22:30, Mr. Misio wrote:
    > Moim zdaniem za maly ten smartfon.
    >
    > Nie kupie zadnego, co nie ma przynajmniej 8 calowego wyswietlacza.
    >
    > Zal i obciach sie pokazywac z takim urzadzeniem.
    >
    > Jak tego uzywac? Taki emalenstwo...
    >
    > http://tech.wp.pl/name,Nokia-Lumia-1520,phoneId,1576
    5,telefon.html

    > ps. jakby ktos nie wychwycil - to byla ironia.

    oj, marudzisz, przynajmniej nikt takiego typka nie rozpozna,
    jesli zas Gorilla Glass jest Bullet Proof to pewnie armia zlozy zamowienie:
    http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/20
    13/02/Making-phone-call-on-Samsung-Galaxy-Note-8.jpg

  • 15. Data: 2013-10-24 10:43:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko powiedz sam, kto dziś korzysta z telefonu TYLKO do dzwonienia?

    Ja.
    Natomiast smartfona raczej nie uzywam do "dzwonienia" bo nie potrafię go
    obsługiwać jedną ręką :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2013-10-24 10:53:45
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-24 10:43, marfi pisze:

    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości

    > Ja.
    > Natomiast smartfona raczej nie uzywam do "dzwonienia" bo nie potrafię
    > go obsługiwać jedną ręką :)

    Czyli w Twoim przypadku zaszycie Nokii Lumia pod skórę, żeby pogadać,
    też byłoby bez sensu ;)

  • 17. Data: 2013-10-24 11:16:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Czyli w Twoim przypadku zaszycie Nokii Lumia pod skórę, żeby pogadać, też
    > byłoby bez sensu ;)

    Jeżeli byłby zaszyty w pobliżu "dzojstika" to może mógłbym obsługiwać jedną
    reką :)

    --
    marfi

  • 18. Data: 2013-10-24 12:02:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    GAD Zombie pisze:

> [...]
    > Ekran smartfonów jest coraz większy, bo jest używany już jak ekran
    > komputera - do czytania, grania, zabawy. Do rozmawiania jest tylko mały

    I tu jest dylemat: ekran smartfona jest cały czas zbyt mały by można
    było z niego naprawdę ergonomicznie korzystać. Jednocześnie,
    powiększanie rozmiarów i korzystanie z niego jako telefonu też nie ma
    sensu. Dlatego chyba lepszym rozwiązaniem byłby miniaturowy
    telefon/komunikator i oddzielne urządzenie z dużym UI (lub wirtualnie
    dużym UI - projektor holograficzny).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2013-10-24 12:57:51
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-24 12:02, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > sensu. Dlatego chyba lepszym rozwiązaniem byłby miniaturowy
    > telefon/komunikator i oddzielne urządzenie z dużym UI (lub wirtualnie

    To już prędzej.
    W takim razie telefon zaszyty we flakach, a z ręki wystaje tylko czubek
    projektora, który nad dłonią pokaże ekran dowolnego rozmiaru, po którym
    można śmigać drugą ręką.

  • 20. Data: 2013-10-24 13:40:15
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-24 12:57, GAD Zombie pisze:

    > To już prędzej.
    > W takim razie telefon zaszyty we flakach, a z ręki wystaje tylko czubek
    > projektora, który nad dłonią pokaże ekran dowolnego rozmiaru, po którym
    > można śmigać drugą ręką.

    A nie moglibyście pogodzić fantazji z rozumem?
    "Telefon" noszony w torbie lub na pasku, w ogóle bez display'a. Display
    w okularach (Google Glass), bezprzewodowy oczywiście, słuchawka i ufon
    jw., sterowanie - kierunek źrenic + mruganie (to jest realizowane od 20
    lat w urządzeniach powszechnych, dla sparaliżowanych).
    W razie chęci (albo niechęci do okularów) - wyjmowany z torby
    touchscreen 10", albo jaki-kto-sobie zażyczy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.