  • Data: 2015-08-12 20:52:09
    Temat: Re: Nokia E52 własny numer
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No to zadzwonic do siebie, Apple chyba wie co to jest CLI, i pozwala
    > nie odebrac polaczenia ?

    Pisalem obok ze to niestety nie dziala... Chyba za mało zostało impulsów...

    > Ktorys operator tak mial.

    iPhone używa własnego numeru przy iMessage i nie wiem czy sam sobie numer
    wyczaja z sieci czy się tam go wpisuje z ręki, więc jest potem pod ręką w
    aplikacji oTelefono w zakładce Kontakty, wystarczy nieco odsłonić listę
    pociągając ją w dół aby się pojawiło coś powyżej pierwszego adresu z nazwą
    na literkę A.