  • 11. Data: 2009-08-09 20:27:04
    Temat: Re: Nokia E52 - nagrywanie wszystkich połączeń bez beep-a
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 18:40:25 +0200, Jarek napisał(a):

    > Witam,
    > Czy jest na S60v3 (Nokia E52) coś sensownego do nagrywania wszystkich
    > połączeń bez beep-a - może być płatne byle był to dobry program.
    > Poprzednio na Nokii E66 używałem Total Recall, ale widzę, że z nowym modelem
    > ten program sobie nie radzi - słychać beep w tle rozmowy co ok.3-4 sekundy.
    > Nie pomoga nawet przejście do profilu cichego oraz wyłączenie dźwięków
    > ostrzeżeń.
    > Pozdrawiam,
    > Jarek

    A sprawdzałeś Ultimate Voice Recorder?
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 12. Data: 2009-08-10 21:10:44
    Temat: Re: Nokia E52 - nagrywanie wszystkich po?????????????????
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    R.M. pisze:

    > czy jest osoba, ktora za pomoca thuderbirda odczytuje te wiadomosc
    > poprawnie?

    Tak, ja jestem :) wersja 2.0.0.22 (20090605)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 13. Data: 2009-08-11 10:45:57
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Dzięki, ale Xelnex działa chyba tylko na telefonach ze zhackowanym
    > symbianem i też ponoć pika na niektórych modelach.
    > Jarek

    podpisz aplikacje na chinskie stronie

    a jak z hakowaniem E52 da rade?

  • 14. Data: 2009-08-11 10:46:47
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Nie, wystarczy nie kraść i już działa na każdym modelu.

    Uczciwy się znalazł, wszystko masz w pełmi legalne w komputerze i w
    telefonie

    a moze jakies MP3 znajdą się w domciu?

  • 15. Data: 2009-08-11 11:55:11
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Amir <d...@g...pl> wrote:
    > symbianem

    > Uczciwy się znalazł, wszystko masz w pełmi legalne w komputerze i w
    > telefonie

    > a moze jakies MP3 znajdą się w domciu?

    A od kiedy posiadanie plików mp3 jest nielegalne?

    --
    gs

  • 16. Data: 2009-08-11 13:30:03
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A od kiedy posiadanie plików mp3 jest nielegalne?

    to zależy jakich mp3 to fakt, ale chyba wiadomo, co miałem na myśli

  • 17. Data: 2009-08-11 15:01:06
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Amir wrote:

    > to zależy jakich mp3 to fakt, ale chyba wiadomo, co miałem na myśli

    Co miałeś na myśli? Bo chyba stworzyłeś jakiś nowy byt prawny.

    M.

  • 18. Data: 2009-08-12 10:10:24
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Co miałeś na myśli? Bo chyba stworzyłeś jakiś nowy byt prawny.

    przetrzymywanie sciągniętych z internetu mp3 pełnych albumów
    na kartach pamięcy czy na cd, jest zgodne z prawem?

    tzn ze moge w domu trzymać np 100tkę płyt dvd z mp3kami
    w razie kontroli nić mi nie zrobią ?

  • 19. Data: 2009-08-12 11:02:27
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Amir pisze:

    > przetrzymywanie sciągniętych z internetu mp3 pełnych albumów
    > na kartach pamięcy czy na cd, jest zgodne z prawem?

    Nawet samo ściąganie mp3 jest legalne, w Polsce.

    > tzn ze moge w domu trzymać np 100tkę płyt dvd z mp3kami
    > w razie kontroli nić mi nie zrobią ?

    Nie

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 20. Data: 2009-08-12 11:04:54
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Amir pisze:

> [...]

    Nawet samo ściąganie mp3 jest legalne, w Polsce.

    > tzn ze moge w domu trzymać np 100tkę płyt dvd z mp3kami

    Nic.