  • 1. Data: 2009-08-09 16:40:25
    Temat: Nokia E52 - nagrywanie wszystkich połączeń bez beep-a
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    Czy jest na S60v3 (Nokia E52) coś sensownego do nagrywania wszystkich
    połączeń bez beep-a - może być płatne byle był to dobry program.
    Poprzednio na Nokii E66 używałem Total Recall, ale widzę, że z nowym modelem
    ten program sobie nie radzi - słychać beep w tle rozmowy co ok.3-4 sekundy.
    Nie pomoga nawet przejście do profilu cichego oraz wyłączenie dźwięków
    ostrzeżeń.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2009-08-09 16:43:25
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    może Xelnex Lite ?
    u mnie w E51 też żaden nie chciał nagrwyać bez pikania - Xelnex sobie
    poradził

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2009-08-09 17:45:17
    Temat: Re: Nokia E52 - nagrywanie wszystkich po?????????????????
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Jarek wrote:
    > Witam,
    > Czy jest na S60v3 (Nokia E52) co? sensownego do nagrywania wszystkich
    > po??cze? bez beep-a - mo?e by? p?atne byle by? to dobry program.
    > Poprzednio na Nokii E66 u?ywa?em Total Recall, ale widz?, ?e z nowym modelem
    > ten program sobie nie radzi - s?ycha? beep w tle rozmowy co ok.3-4 sekundy.
    > Nie pomoga nawet przej?cie do profilu cichego oraz wy??czenie d?wi?k?w
    > ostrze?e?.
    > Pozdrawiam,
    > Jarek

    czy jest osoba, ktora za pomoca thuderbirda odczytuje te wiadomosc
    poprawnie?

  • 4. Data: 2009-08-09 18:11:35
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> napisał w wiadomości
    > może Xelnex Lite ?
    > u mnie w E51 też żaden nie chciał nagrwyać bez pikania - Xelnex sobie
    > poradził
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Dzięki, ale Xelnex działa chyba tylko na telefonach ze zhackowanym symbianem
    i też ponoć pika na niektórych modelach.
    Jarek

  • 5. Data: 2009-08-09 18:23:36
    Temat: Re: Nokia E52 - nagrywanie
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent R.M. nadaje:
    > czy jest osoba, ktora za pomoca thuderbirda odczytuje te wiadomosc
    > poprawnie?

    Normalne iso, tyle że bez deklaracji. T tego nie chwyta?

  • 6. Data: 2009-08-09 18:27:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 20:11:35 +0200, Jarek napisał(a):

    > Dzięki, ale Xelnex działa chyba tylko na telefonach ze zhackowanym symbianem
    > i też ponoć pika na niektórych modelach.

    Nie, wystarczy nie kraść i już działa na każdym modelu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-08-09 18:31:51
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-08-09 19:45, R.M. wrote:

    > czy jest osoba, ktora za pomoca thuderbirda odczytuje te wiadomosc
    > poprawnie?

    Ja mam t3 beta3 i ładnie to czyta.

  • 8. Data: 2009-08-09 18:32:23
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    > Dzięki, ale Xelnex działa chyba tylko na telefonach ze zhackowanym
    > symbianem
    > i też ponoć pika na niektórych modelach.

    niezgodze się z Tobą, ja z moją E51 nic nie robiłem, żednego hackowania, bo
    nie znam sięna tym i nie mam na to czasu, po prostu kupuję aplikacje jak
    potrzeba.
    Zawsze możesz wypróbować ten program

    Piotr

  • 9. Data: 2009-08-09 18:44:01
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    > niezgodze się z Tobą, ja z moją E51 nic nie robiłem, żednego hackowania,
    > bo nie znam sięna tym i nie mam na to czasu, po prostu kupuję aplikacje
> [...]

    Właśnie wgrałem ten program - niestety pika tak samo, jak przy używanym
    przeze mnie do tej pory, Total Recall.
    Nokia chyba coś "usprawniła" w nowym modelu.

    Jarek

  • 10. Data: 2009-08-09 18:46:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 20:44:01 +0200, Jarek napisał(a):

    > Właśnie wgrałem ten program - niestety pika tak samo, jak przy używanym
    > przeze mnie do tej pory, Total Recall.
    > Nokia chyba coś "usprawniła" w nowym modelu.

    Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję:
    Disable option Call Recording Beeps is not allowed on N78, N79, N96, 6210
    Navigator.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel