  • Data: 2010-07-13 11:52:41
    Temat: Re: Nokia E52 - dlugie oczekiwanie na sygnał GPS
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Amir pisze:
    > jest tak samo i tam moment i jest sygnał gps.

    > Dzięki za wyjaśnienia
    > potestuje
    >
    > czyli w nokiach to standard
    > z kolei z nokia e51 oraz gps via bluetooth rowniez kilka sekund to trwało
    > to samo z HTC Diamond, dosłownie kilka sekund, tam miałem program NOData
    > więc na pewno nie łączył się z internetem
    >
    > pozdrawiam

    bo fixuje sie nie telefon a modul GPS (zewnetrzny).
    Uzywam rowniez e51 + modul GPS po BT i wystarczy, ze gdy wiem, ze za
    pare minut bede chcial uzywac nawigacji - wlaczam wpierw sam modul GPS -
    potem po wlaczeniu programu w telefonie mam od razu pozycje.
    (przy pierwszym fixie - zajmuje to czasami pare minut - zalezy od
    lokalizacji, odslony nieba, etc). Kazde nastepne wlaczenie/wylaczenie -
    to juz sekundy i jest sygnal z lokalizacja.

    Zona uzywa e66 (wylaczone wspomaganie sieci komorkowej) i tam faktycznie
    mozna jajko zniesc zanim po raz pierwszy sie zafiksuje.
    Czesto wlaczamy razem nawigacje i jedziemy autem juz z 5-10 minut, a e66
    wciaz sie jeszcze fixuje - potem GPS w e66 dziala juz stabilnie)

    --
    pozdr
    Adam (AL)