eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNokia E52 - 7 x w serwisie i pismo do dzialu reklamacji.. CDRe: Nokia E52 - 7 x w serwisie i pismo do dzialu reklamacji.. CD
    From: "Alexy" <a...@o...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia E52 - 7 x w serwisie i pismo do dzialu reklamacji.. CD
    Date: Wed, 2 Mar 2011 20:37:24 +0100

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ikj0ap$o1j$1@inews.gazeta.pl...

    > chciałem poinformować, ze w koncu odpisali,
    > telefon wymienią, całe wnętrze
    > bez obudowy

    Odpisał bym, żeby się pocałowali w ...... nos.
    Aparat, który był wielokrotnie w naprawach i był otwierany będzie miał
    powyrabiane zatrzaski. Żądaj wymiany całego aparatu na nowy, bo po tej
    naprawie ten telefon będzie miał rozszczelnioną obudowę. Będzie trzeszczał,
    a do środka będzie się dostawał kurz i brud.
    Jak zwykle próbują utrzeć d... szkłem wsadzajac klientowi naprawianą płytę
    do wadliwego telefonu i mając gdzieś, że po takiej operacji aparat już nie
    będzie mechanicznie takim jaki był.

    P.S.
    Wracając jeszcze do Twojej wcześniejszej wypowiedzi to Ty nie powinieneś
    prosić lecz żądać.