  • 11. Data: 2017-06-30 18:48:52
    Temat: Re: Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Jun 2017 18:32:00 +0200, w <59567d01$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    A po co z powrotem?

    > Najprosciej przerzucic przez Bluetooth.
    > Ale trzeba miec tego menagera plikow :-P

    Trzeba mieć BT w komputerze :P.
    Chociaż zawsze można przegrać do smartfona, a potem na Nokię przez BT :P.

    > A propos - a jak zapisac na telefonie plik otrzymany przez BT gdzies
    > na karte pamieci ?
    > Jest w jakiejs "skrzynce odbiorczej" i wyciagnac sie IMO nie da ...

    Jest w folderze Bluetooth (czy jakoś tak) i normalnie file managerem.

  • 12. Data: 2017-06-30 19:06:23
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 30.06.2017 o 18:32, J.F. pisze:

    > Najprosciej przerzucic przez Bluetooth.
    > Ale trzeba miec tego menagera plikow :-P

    Nie trzeba, komp widzi kartę pamięci i pamięć smartfona, po kablu USB.
    Jeśli o Symbianie piszesz .

    > A propos - a jak zapisac na telefonie plik otrzymany przez BT gdzies na
    > karte pamieci ?
    > Jest w jakiejs "skrzynce odbiorczej" i wyciagnac sie IMO nie da ...

    Od lat nie używam telefonów, nie pomogę .

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 13. Data: 2017-06-30 19:07:17
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 30.06.2017 o 18:48, r...@k...pl pisze:

    > A po co z powrotem?

    Prześledź wątek od początku, to się dowiesz.

  • 14. Data: 2017-06-30 19:14:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Jest w folderze Bluetooth (czy jakoś tak) i normalnie file managerem.

    Jest w folderze Bluetooth, ale to jest folder jakies tajemniczej
    "skrzynki", gdzie sa tez sms, mms, i jakos dobrze to przed File
    Managerem schowane/niedostepne.

    J.

  • 15. Data: 2017-06-30 19:57:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-30 o 18:09, ALEX MR pisze:

    > A jaki problem przerzucić je do komputera?

    To w telefonie chcesz coś zainstalować, czy w komputerze.

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-06-30 21:28:31
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 30.06.2017 o 19:57, Animka pisze:

    > To w telefonie chcesz coś zainstalować, czy w komputerze.

    Czy ja piszę po chińsku, czy zdołasz jednak sprawdzić wątek Aniu?

  • 17. Data: 2017-06-30 22:51:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    ALEX MR <k...@s...us> napisał(-a):

    > Prześledź wątek od początku, to się dowiesz.

    Mam przerzucać z powrotem do kompa, instalować program na PC do instalowania
    programów na telefonie i tak instalować? A to postoję.

  • 18. Data: 2017-07-01 21:16:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-30 o 21:28, ALEX MR pisze:

    > Czy ja piszę po chińsku, czy zdołasz jednak sprawdzić wątek Aniu?

    Pisałeś chyba. że nie możesz zainstalować aplikacji w telefonie.

    --
    animka