  • 1. Data: 2011-06-15 11:08:45
    Temat: Nokia 6700 czarny czy silver?
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ktory lepiej wziac czarny czy silver? Czy czarny sie wyciera na
    krawedziach?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-06-15 11:34:30
    Temat: Re: Nokia 6700 czarny czy silver?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 13:08:45 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > ktory lepiej wziac czarny czy silver? Czy czarny sie wyciera na
    > krawedziach?

    weź taki, który ci będzie pasował do torebki i klipsów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2011-06-15 14:04:35
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > Czesc,
    >
    > ktory lepiej wziac czarny czy silver? Czy czarny sie wyciera na
    > krawedziach?

    Nie wiem :) Wiec nie doradze. Natomiast chce wtracic swoje 3 grosze.
    Ogladalem ten i 6303i classic. W 6700 nie podoba mi sie dzialanie
    klawiatury. Pewnie mozna sie do tego przyzwyczaic, ale ja ttakie
    klawiatury odbieram jako dziwne i malo funkcjonalne. Dlatego wybralem
    6303 - akurat jak kupowalem czarny byl tanszy wiec czarny :)