  • 1. Data: 2010-05-05 12:21:10
    Temat: Nokia 6120c i dostęp do plików
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    parę miesięcy temu już o to pytałem, ale wtedy niestety nie znalazłem
    rozwiązania. Może teraz jakiś znający się na Symbianie grupowicz pomoże.

    Mam Nokię 6120c + Total Recall do nagrywania rozmów. Niestety te pliki
    są zapisywane w katalogu programu, a do niego nie ma dostępu przy
    podłączeniu telefonu do komputera.

    Mogę sobie co prawda każdy pliczek z osobna robić ,,send via BT'', ale
    to mozolna praca plik w plik.

    Szukam jakiegoś sposobu na szybkie skopiowanie plików z nagraniami do
    komputera.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-05-05 12:42:44
    Temat: Re: Nokia 6120c i dostęp do plików
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

> [...]
    > to mozolna praca plik w plik.
    >
    > Szukam jakiegoś sposobu na szybkie skopiowanie plików z nagraniami do

    Zainstaluj w telefonie jakiś menadżer plików i po kłopocie

  • 3. Data: 2010-05-05 12:55:18
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek":

    > parę miesięcy temu już o to pytałem, ale wtedy niestety nie znalazłem
    > rozwiązania.

    jak nie jak tak, pisałem co masz zrobić, ustawić w programie zapisywanie na
    karcie pamięci, później podłączasz telefon jako pamięć masową i kopiujesz,
    ewentualnie menadżer plików, który widzi pliki ukryte i systemowe w stylu
    X-plore i taka sama procedura, zaznacz wszystkie ---> wyślij, BT, mail, kopiuj,
    przenieś itp

    > Szukam jakiegoś sposobu na szybkie skopiowanie plików z nagraniami do
    > komputera.

    j/w

  • 4. Data: 2010-05-05 16:49:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-05 14:42, spiderpl pisze:

    > Zainstaluj w telefonie jakiś menadżer plików i po kłopocie

    A znasz jakiś darmowy? I on będzie miał dostęp do systemowych plików?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-05-05 16:52:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-05 14:55, Tomek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek":
    > jak nie jak tak, pisałem co masz zrobić, ustawić w programie zapisywanie
    > na karcie pamięci,

    Ale mój telefon nie ma karty pamięci. Ma tylko pamięć wbudowaną w telefon.

    > ewentualnie menadżer plików, który widzi pliki ukryte i
    > systemowe w stylu X-plore i taka sama procedura, zaznacz wszystkie --->
    > wyślij, BT, mail, kopiuj, przenieś itp

    A znasz jakiś darmowy, który to spełnia? Bo x-plore kosztuje 10 dolców,
    to lepiej kartę sobie kupić za tę kasę. A już nie chciałbym inwestować w
    ten telefon, bo coś w nim przyciski wysiadają, a licencje są przywiązane
    do IMEI, więc jak siądzie to i tak będę musiał kupić programy od nowa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-05-05 16:56:36
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-05-2010 o 18:52:59 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > Bo x-plore kosztuje 10 dolców

    Kosztuje ale można korzystać też za darmo. Więcej czasu zajmuje tu pisanie
    niż jego instalacja.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-05-05 17:23:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-05 18:56, Piotr M pisze:
    > Kosztuje ale można korzystać też za darmo. Więcej czasu zajmuje tu
    > pisanie niż jego instalacja.

    Ale ja mam taką mentalność, że nie używam nielegalnego oprogramowania.
    Recalla też kupiłem. Dlatego szukam darmowych rozwiązań, bo chwilowo nie
    chcę inwestować kolejnych 10 dolarów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-05-05 18:34:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-05 14:55, Tomek pisze:
    > zaznacz wszystkie ---> wyślij, BT, mail, kopiuj, przenieś itp

    Zainstalowałem wersję shareware i ona nie ma chyba przenoszenia plików,
    bo nie umiem znaleźć. Ma tylko Wyślij przez BT, ale nie wiem czym to
    odebrać. Bo klasyczny windziany BluTutek tylko pierwszy z plików odbiera.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-05-06 00:08:14
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-05-2010 o 20:34:23 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > Zainstalowałem wersję shareware i ona nie ma chyba przenoszenia plików,
    > bo nie umiem znaleźć. Ma tylko Wyślij przez BT, ale nie wiem czym to
    > odebrać. Bo klasyczny windziany BluTutek tylko pierwszy z plików odbiera.

    Ech.. Czasem ciężko mi zrozumieć jak nie można czegoś znaleźć, przecież to
    prosty program. Może zmiana języka na polski przyjdzie Ci z pomocą.
    menu -> tools -> configuration -> language
    I szukaj przenoszenia aż znajdziesz.