  • 1. Data: 2012-10-13 14:48:34
    Temat: Jaką komórkę (bez ABO) kupić?
    Od: "Jurek" <J...@J...pl>

    Witam i proszę o radę.

    Mam kartę SIM z numerem. Chcę to zatrzymać.
    Prawdopodobnie będę korzystał z doładowywania karty.
    W każdym razie chcę uniknąć zobowiązania abonamentowego,
    za które mogę dostać "tanio" komórkę.

    Jaką komórkę, niedrogą, bez zbędnych bajerów, warto teraz
    kupić? Chodzi mi o komórkę nową.

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2012-10-13 15:47:39
    Temat: Re: Jaką komórkę (bez ABO) kupić?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jurek" <J...@J...pl> wrote in message
> [...]
    > za które mogę dostać "tanio" komórkę.
    >
    > Jaką komórkę, niedrogą, bez zbędnych bajerów, warto teraz

    Jak jeszcze dopisałbyś czego od tej komórki oczekujesz to
    ułatwiłoby to sprawę... Potrzebujesz ją tylko do dzwonienia?
    Co z SMSami? Internet? Gry? VoIP/Skype? Napisz coś więcej
    o tym jak zamierzasz jej używać i co dla Ciebie ważne/nieważne.

  • 3. Data: 2012-10-13 16:07:40
    Od: "Jurek" <J...@J...pl>

> [...]
    > Co z SMSami? Internet? Gry? VoIP/Skype? Napisz coś więcej
    > o tym jak zamierzasz jej używać i co dla Ciebie ważne/nieważne.

    Dzwonienie - tak
    SMS - tak, w ograniczonej ilości
    MMS - sporadycznie
    wykonywanie zdjęć - sporadycznie
    Gry - NIE
    VoIP - nie (do tej pory nie używałem)
    Internet:
    - do sprawdzania poczty przychodzącej na skrzynkę nie-komórkową
    - do Skype'a (jeśli nie będzie powodowało dużych dodatkowych kosztów)

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 4. Data: 2012-10-13 16:52:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 14:48:34 +0200, Jurek napisał(a):
    > W każdym razie chcę uniknąć zobowiązania abonamentowego,
    > za które mogę dostać "tanio" komórkę.
    > Jaką komórkę, niedrogą, bez zbędnych bajerów, warto teraz
    > kupić? Chodzi mi o komórkę nową.

    A prostszego pytania nie miales ?
    Jaka komorke ... taka jaka chcesz.

    Patrzyles na t-mobile ?
    Tam jest pare ulg, nawet dla prepaidow, choc w zasadzie jest to
    "zobowiazanie abonamentowe". Z tym ze komorki ... rzeklbym ze nieciekawe i
    nieoplacalne... no i moze jednak abonament malutki.

    J.

  • 5. Data: 2012-10-13 17:17:52
    Od: "Jurek" <J...@J...pl>

    Zapytam wprost o te komórki, które znalazłem w Internecie:
    Nokia 110, Nokia 112, rodzina Nokia Asha - na przykład Asha 200,
    które warto, a które nie i dlaczego?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 6. Data: 2012-10-14 07:25:32
    Temat: Nokia 110, 112, Asha 200 - warto?
    Od: "Jurek" <J...@J...pl>

    Zapytam jeszcze raz wprost o te komórki, które znalazłem w Internecie:

  • 7. Data: 2012-10-14 12:39:02
    Temat: Re: Nokia 110, 112, Asha 200 - warto?
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Jurek" <J...@J...pl> napisał w wiadomości
    > Zapytam jeszcze raz wprost o te komórki, które znalazłem w Internecie:
    > Nokia 110, Nokia 112, rodzina Nokia Asha - na przykład Asha 200,
    > które warto, a które nie i dlaczego?

    Te które Ci się podobają i mają wymagane przez Ciebie parametry...
    Wszystkie wymienione to biedafony, nikt za Ciebie nie wybierze.

  • 8. Data: 2012-10-14 17:02:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "bolo" <b...@p...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jurek" <J...@J...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Te które Ci się podobają i mają wymagane przez Ciebie parametry...
    > Wszystkie wymienione to biedafony, nikt za Ciebie nie wybierze.

    Biedafon - super okreslenie :))) podoba mi się!