  • 1. Data: 2015-03-24 15:00:29
    Temat: (Nocna) Awaria (w) Orange
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Największa awaria ostatnich lat w Orange, kilkanaście godzin braku
    działania różnych usług, owiane tajemnicą informacje o rpzyczynach a
    tutaj nikt nic nie pisze? ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2015-03-24 15:33:39
    Temat: Re: (Nocna) Awaria (w) Orange
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-24 o 15:00, Krystek pisze:
    > Największa awaria ostatnich lat w Orange, kilkanaście godzin braku
    > działania różnych usług, owiane tajemnicą informacje o rpzyczynach a
    > tutaj nikt nic nie pisze? ;)

    Nie tylko nocna.
    Jeszcze całej sieci na nogi nie postawili.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-03-24 15:35:04
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Krystek" napisał:

    > Największa awaria ostatnich lat w Orange, kilkanaście godzin braku
    > działania różnych usług, owiane tajemnicą informacje o rpzyczynach
    > a tutaj nikt nic nie pisze? ;)

    Bo wszyscy przytomni już dawno uciekli z tego pomarańczowego grajdoła? ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2015-03-24 18:32:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-24 o 15:35, JoteR pisze:

    > Bo wszyscy przytomni już dawno uciekli z tego pomarańczowego grajdoła? ;->

    A co mądrzejsi uciekali jeszcze z TP :-)
    Wiem... nie wszyscy tak mogą.

    PS. Konsultant w Pleju kusi mnie internetem LTE bez limitu.
    Skoro tak to przyszły ciężkie czasy dla dostawców kablowych.
    Chyba że są jakieś drobne druczki. ;-) Jakie?

  • 5. Data: 2015-03-24 20:36:59
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > PS. Konsultant w Pleju kusi mnie internetem LTE bez limitu.
    > Skoro tak to przyszły ciężkie czasy dla dostawców kablowych.

    Bo ja wiem...
    Za 9 dych miesięcznie to ja wolę te swoje 60 Mbit z kabla + TV +
    stacjonarny.

    JoteR

  • 6. Data: 2015-03-24 20:50:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 24 marca 2015 18:32:35 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > PS. Konsultant w Pleju kusi mnie internetem LTE bez limitu.
    > Skoro tak to przyszły ciężkie czasy dla dostawców kablowych.
    > Chyba że są jakieś drobne druczki. ;-) Jakie?

    Sprawdz regulamin dostepny stronie. Limit 100GB a potem lejek.

    U innych mobilnych podobnie, tyle, ze nie wpisuja tego w regulamin.

    argument dla zgodnosci z reklama : " Brak limitu na ilosc danych, jedynie ogranicza
    sie ich predkosc"

    W praktyce nei jest to malo, nawet jesli ogladaloby sie codziennie w streamingu film
    fabularny czy kilka odcinkow seriali.

  • 7. Data: 2015-03-24 21:14:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-24 o 20:50, krzysztofsf pisze:
    > Sprawdz regulamin dostepny stronie. Limit 100GB a potem lejek.

    Ech Ci bezczelni operatorzy i ich kłamliwe sługusy w salonach :-)
    Dwa razy się pytałem czy na pewno nie ma limitu bo nie chcę że by mnie
    rodzina zlinczowała.
    Wstrętni łgarze!!! :-)

    PS. Nawet jeśli te 100 Giga by wystarczyło to nie mam czasu, nerwów,
    zdrowia w XXI wieku się takimi błahostkami zajmować.

    PS. 2. Aż mnie korci pójść z dyktafonem i zrobić aferę na całe
    operatorskie dziadostwo :-)

  • 8. Data: 2015-03-25 10:06:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2015 15:33:39 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Nie tylko nocna.
    > Jeszcze całej sieci na nogi nie postawili.

    Many, many, money

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/telekomunikacja/artyk
    uly/861288,wielka-awaria-w-orange-klienci-bez-dostep
    u-do-uslug.html

    J.

  • 9. Data: 2015-03-25 22:10:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 24 Mar 2015 15:00:29 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Największa awaria ostatnich lat w Orange, kilkanaście godzin braku
    >działania różnych usług, owiane tajemnicą informacje o rpzyczynach a
    >tutaj nikt nic nie pisze? ;)

    Bo tutaj roztrząsa się temty typu 'co jest lepsze: Monster czy Manta"
    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280