  • 21. Data: 2006-09-07 21:08:06
    Temat: Re: No to jest FR 2mbit za 699 PLN
    Od: glappo <g...@A...banita.SPAM.pl.IK>

    Marcin Kuczera napisał(a):
    > Poprostu TP dostosowała się do rynku który jest na zdrowym poziomie, zresztą
    > ich ATM już wcześniej to zrobił choć w tepsowym stylu.
    >
    > Marcin

    rozumiem ze w tepsowym stylu znaczy ze np. bez bgp czy cos jeszcze?
    a przy okazji w tej promocji FR nawet jak sie wezmie przymusowy ruter i
    2 mega to 1 mega kosztuje 399 zł netto
    natomiast specjalnie dzis zadzonilem do opiekuna w tpsa zeby sie
    dowiedziec jak tam ceny atm przy lojalce na 2 lata i cena za 1 mega
    wynosi ponad 450 zl netto przy 15 mega, jakos nie widze motywacji do
    brania atm teraz jak nie zjada z cena (cena dla okolic olsztyna)

    szykim skrotem przez rok 2006 w tpsa:
    - od stycznia tpsa wciska ostro atmy z dlugimi lojakalmi
    - od marca sprzedaja m.in. dsl 15 mega z up 0,8 mega, prawie konkurencja
    dla wlasnego FR
    - w lipcu ceny neostrady leca w dol ale znow dlugie lojalki
    - mamy wrzesnie i dobra cene na FR ale z lojaka na 2 lata (poprzednio FR
    mial nowa oferte chyba 2 lata temu jako dostep do internetu)

    no i teraz ciekawe co tpsa wymysli, wypadaloby zeby za 2 miechy
    polecialy ceny atm w dol zeby przeic promocyjny FR znacznie
    a moze cos innego ;-) czas pokaze

  • 22. Data: 2006-09-07 23:37:05
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Maciej Bebenek napisał:

    > Hmmm.. Czy ktoś ma kwit z warunkami tej super oferty i mógłby się nim
    > podzielić? Coś mi się wydaje, że TPSA znowu pokazuje Prawu
    > telekomunikacyjnemu, gdzie jest jego miejsce.

    Z lajfboksem jest zdaje się podobnie - art. 57 się kłania ;-)

    --
    TOM AS33868
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 23. Data: 2006-09-08 07:48:03
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    Verox napisał(a):
    > ... w &FTP z umową na 2 lata
    tak, ale dzis dowiedzialem sie ze z promocji moga skorzystac tylko
    dotychczasowi uzytkownicy FR 1 Mbps.
    tez mi promocja :/

    pzdr
    ww

  • 24. Data: 2006-09-08 09:56:16
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Wojciech Wielogorski napisał(a):
    > tak, ale dzis dowiedzialem sie ze z promocji moga skorzystac tylko
    > dotychczasowi uzytkownicy FR 1 Mbps.
    > tez mi promocja :/

    tyle że oni nie muszą brać ich routera, wychodzi tanien min. 120zł.

    A promocja jest taka dla nowych i tych co mają już 2Mbit że muszą
    wziąść ich zas... router i do tego oni nim administrują, nie ma innego
    wyjścia, pozbawiają nas jakiejkolwiek kontroli na poziomie v35.

    Michał Sz.

  • 25. Data: 2006-09-08 11:16:26
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Michal Sz napisał(a):

> [...]
    > wziąść ich zas... router i do tego oni nim administrują, nie ma innego
    > wyjścia, pozbawiają nas jakiejkolwiek kontroli na poziomie v35.

    A kabelek do konsoli od czego jest ;-)

  • 26. Data: 2006-09-08 12:41:27
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    Michal Sz napisał(a):

> [...]
    > wziąść ich zas... router i do tego oni nim administrują, nie ma innego
    > wyjścia, pozbawiają nas jakiejkolwiek kontroli na poziomie v35.
    nie wiem, dzwonilem dwa razy do dwoch roznych kobiet na infolinii,
    tlumaczac sie ze mam 2 Mbps "stare" i che miec "nowe". "nie, tylko w
    ramach przyspieszenia dostepu z 1 Mbps"

    pzdr
    ww

  • 27. Data: 2006-09-09 07:58:16
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > nie wiem, dzwonilem dwa razy do dwoch roznych kobiet na infolinii,
    > tlumaczac sie ze mam 2 Mbps "stare" i che miec "nowe". "nie, tylko w
    > ramach przyspieszenia dostepu z 1 Mbps"

    Mnie zawsze sie wydawało żew kupując polpaka w TP dostajesz opiekuna
    biznesowego, więc zadzwoń do niego a nie na party line.

    Lee

  • 28. Data: 2006-09-09 15:16:13
    Od: PZ <p...@m...com>

    Michal Sz napisał(a):
    > A promocja jest taka dla nowych i tych co mają już 2Mbit że muszą
    > wziąść ich zas... router i do tego oni nim administrują, nie ma innego

    Witam
    Ze konsolki nie da sie podlaczyc?

    Ja bym sprobowal jednak zrobic pass recovery i zobaczyc co sie stanie.
    Zawsze mozna trapy wylaczyc:)

    pzdr
    przemek

  • 29. Data: 2006-09-13 07:13:14
    Od: "..:Michal::.." <u...@o...pl>

    Dnia Sat, 9 Sep 2006 09:58:16 +0200, Lee napisał(a):

    > Mnie zawsze sie wydawało żew kupując polpaka w TP dostajesz opiekuna
    > biznesowego, więc zadzwoń do niego a nie na party line.
    >
    > Lee

    to sie myliles.
    ja opiekuna dostalem ale pogonilem go w cholere jak sie okazalo ze nie
    potrafi nic zalatwic (na 1 polpaka czekalem ponad rok), od tego czasu
    wszytko zalatwialem prosto z warszawa.

    --
    ..::Michal::..

  • 30. Data: 2006-09-13 16:27:13
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    ..:Michal::.. napisał(a):

    > to sie myliles.
    > ja opiekuna dostalem ale pogonilem go w cholere jak sie okazalo ze nie
    > potrafi nic zalatwic (na 1 polpaka czekalem ponad rok), od tego czasu
    > wszytko zalatwialem prosto z warszawa.

    Tia... opiekun obiecywał uruchomienie Global Access'a w tydzień...
    czekam już 3-ci tydzień :/ Na (nie)szczęście mija termin uruchomienia
    usługi już niedługo.