  • 51. Data: 2010-06-30 14:15:13
    Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-06-29 22:58, falco pisze:

    > 175 ma 80 maksa i tyle poszła, ale to była udręka. Co prawda jeszcze z
    > luzami i krzywymi kołami, ale jednak komfort był przy... 66 ;)
    > Sprawdzałem z Navi, więc prędkości są dokładne. To raptem 8 koników...

    Ja swoją na maksa jechałem w okolicy 100km/h więc albo mój licznik łże
    albo to zasługa praktycznie nowego silnika.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 52. Data: 2010-06-30 14:25:51
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-29 22:12:04 +0200, Viking <v...@n...pl> said:

    > ten, Magic..
    > fajny klasyk.. 100kucy, 220km/h. na gumę jak sie uprzesz staje.. zero
    > shimy, morzesz posadzić tyłek na baku zrobić szpagat i jechac ile
    > chcesz.. no braaać nie pyyytać:))))
    >
    > Wiesz ... VFR.. znasz ten teges.:)

    A gdzie można znaleźć VFR powstałą w kraju tzw.Demokracji Ludowej? Bo o
    japońskich komunistach jakoś nigdy nie było głośno...

    de Fresz