  • 41. Data: 2010-06-28 19:33:16
    Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i0amsg$s0o$...@n...onet.pl...
    > MZ praktycznie nie toleruja czesci innych niz oryginalne. Nadzialem sie na
    > to nawet z gumowa oslona lancucha!

    Prawda. A najwiekszy problem mam z napedem predkosciomierza - chyba w ogole
    juz nigdzie nie dostane oryginalu, bo te ktore mam sypia sie co 10km.

    > A juz o dobraniu tloka, sworznia i reszty "propitetow" to chyba juz mozna
    > zapomniec (iles tam grup tolerancji, zebranych w tabelach co z czym
    > trzeba).

    Bez problemu kupisz oryginaly. Pelno tego i dosc latwo odroznic od lichych
    podrobek.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 42. Data: 2010-06-28 19:44:31
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-28 17:29, Magic pisze:

    > No własnie Jaskółek i Trofików jakoś tak sporo wokół mnie, a TSki żadnej

    Aaa... no to TS 150! :-) (nie 250!)

    p.s. jak nabedziesz i dasz sie karnac to mie niezle czepnie - wszak to
    moje 1-sze moto bylo! (wlasnorecznie zakupione w sklepie GS-u)...

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 43. Data: 2010-06-28 20:32:23
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Aaa... no to TS 150! :-)

    Osobiście jakoś mi ze wszystkich demoludów
    ten właśnie wynalazek najbardziej nie pasi(ł).
    Jak nic pasuje Jawowskie określenie - "panelka"
    (no offence ;-)

    > moje 1-sze moto bylo! (wlasnorecznie zakupione w sklepie GS-u)...

    Taka historyczna ciekawostka - w rejonie Zagłębia
    (i sąsiednich rejonów Śląska) MZ-ki poniżej 250-ki
    (~'80~'90) w zasadzie nie występowały.
    CZ-ki 175 i owszem.

    Pzdr

    JKK
    [Gieniu Zuzia ćwiarteczka]

  • 44. Data: 2010-06-29 08:44:54
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-06-28 19:30, falco pisze:

    > dokładnie też to potwierdzam. Kyvacki są cudowne, ale dla wysokich osób
    > się nie nadają. Prędkość przelotowa rzędu 100km/h, to tylko 350, czyli
    > modele 354. Są też większe od 250, ale wciąż to niezbyt wysokie
    > motocykle i trudniej o części niż do 250.

    A ty na swojej Sennej jaka masz prędkość przelotową?
    Bo u mnie wychodzi jakieś 70-80 (wg wskazań silnika) bo jak szybciej to
    już słychać że się "męczy".

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 45. Data: 2010-06-29 09:07:25
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > Magic pisze:
    > ...>8

    > Jest tylko jeden "myk"
    > MZ praktycznie nie toleruja czesci innych niz oryginalne.

    Dostępność jest chyba na tyle duża że nie trzeba kombinować ? Ja zresztą
    i tak jestem zwolennikiem OEMów chyba że zamiennik jest rzeczywiście
    sensowny lub powoduje usunięcie fabrycznej kastracji, jak np. dolot K&N
    zamiast fabrycznego u mnie w Szkapie - plus 15KM, zdecydowanie szybsza
    reakcja na gaz, fajniejszy dźwięk i czyszczenie co 100 kkm zamiast
    wymiany co 30.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 46. Data: 2010-06-29 09:10:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > Aaa... no to TS 150! :-) (nie 250!)
    >
    > p.s. jak nabedziesz i dasz sie karnac to mie niezle czepnie - wszak to
    > moje 1-sze moto bylo! (wlasnorecznie zakupione w sklepie GS-u)...

    O, to ja kolnę do Cię i mi co nieco poopowiadasz.

  • 47. Data: 2010-06-29 09:12:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    falco pisze:

    > O Jawach Kyvackach zapomnij, jeśli nie zrobisz remomntu sam a z tego co
    > piszesz nie chcesz grzebać, to bez kilku tysiaków zapomnij o temacie.

    To nie do końca tak, ja nie chcę grzebać w trasie. Remont, przygotowanie
    etc to zupełnie inna bajka, chociaż ciężko mi nieco wygospodarować na to
    czas, ale ja lubię mieć dobrze zrobione i przygotowane, właśnie po to,
    żeby potem nie musieć główkować gdzieś w terenie.

  • 48. Data: 2010-06-29 10:29:08
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-29 11:10, Magic pisze:
    > (pj) pisze:
    [...]
    > O, to ja kolnę do Cię i mi co nieco poopowiadasz.

    Staaary - ile ja pamietam z lat: 1983 - 1986? No ale dobra, próbuj...

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 49. Data: 2010-06-29 20:12:04
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-06-29 11:12, Magic pisze:

> [...]
    > czas, ale ja lubię mieć dobrze zrobione i przygotowane, właśnie po to,
    > żeby potem nie musieć główkować gdzieś w terenie.

    ten, Magic..
    fajny klasyk.. 100kucy, 220km/h. na gumę jak sie uprzesz staje.. zero
    shimy, morzesz posadzić tyłek na baku zrobić szpagat i jechac ile
    chcesz.. no braaać nie pyyytać:))))

    Wiesz ... VFR.. znasz ten teges.:)

    Pozdro
    Tomek
    Biały VFRanek
    (oldtimer)

  • 50. Data: 2010-06-29 20:58:12
    Od: falco <m...@w...pl>

    moonraker pisze:

    > A ty na swojej Sennej jaka masz prędkość przelotową?

    175 ma 80 maksa i tyle poszła, ale to była udręka. Co prawda jeszcze z
    luzami i krzywymi kołami, ale jednak komfort był przy... 66 ;)
    Sprawdzałem z Navi, więc prędkości są dokładne. To raptem 8 koników...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175