    From: "Scyzoryk" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
    Date: Fri, 25 Jun 2010 17:50:08 +0200

    > Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250,

    fajna ale raczej awaryjna. Miałem jakiś czas 175 z 61 i nie pamietam żeby mi
    się udało gdzieś pojechać bez "grzebania"

    MZ TS 250 (ta z
    > chromami na zbiorniku, przed ETZ),

    spoko ale to juz jak dla mnie nei ma klimatu, za nowe ;-)

    może Pannonia ? Ruski jakoś mnie nie
    > ciągną.
    >
    > Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane.
    > Aha, spory jestem - 188 cm i stówka wagi.

    SHL m17 Gazela - oryginalne to i mało kto ma :) Prosty i popularny silnik
    SHL 175 W2 Wiatr (nie będziesz miał większych problemów z częściami) w
    ciekawej obudowie. Miałem przez kilka lat taki wynalazek. Bardzo
    "nowatorski" jak na tamte czasy. Kilka śmiesznych patentów. Ogólnie bardzo
    przyjemnie i w sumie bezawaryjnie śmigała.

    IFA BK 350
    Avo Simson

    to już troszkę inna półka cenowa lae też ciekawe.

    Pozdr
    Scyzoryk
    XLV