  • Data: 2011-11-27 20:37:06
    Temat: Re: No to benzyna tez nam podrozeje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 00:28:07 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
    > Pamiętam jak by to dzisiaj w dzienniku powiedzieli. Za komuny jak wprowadzali
    > kartki na benzynę to w tv gadająca głowa z jakiejś petrochemii wykład zrobiła.
    > Dziennikarz pyta dlaczego ON jest bez kartek i dużo tańszy. I tamten informuje
    > i objaśnia że z jakiejś ilości ropy naftowej można zrobić ileś benzyny albo
    > dwa razy tyle ON co benzyny. A teraz po cenach wychodzi że tyle samo benzyny
    > albo ON da się zrobić z jakiejś ilości ropy. To ja się powinienem teraz
    > spytać. Kiedy do kurwy kit wciskali?

    Wcale ? Tamto bylo prawda, od tego czasu mamy cracking, reforming, osobowe
    diesle i olej opalowy.

    > Jak dług publiczny przekroczy 55%
    > PKB czy czegoś tam to podatki idą ostro w górę. Euro drogie a ten dług liczony
    > jakoś do euro po kursie z 31 grudnia.

    Ale kurs i na pkb wplywa.

    Tak czy inaczej - jak sie bilans panstwa nie domyka, to go trzeba domknac.
    Do tej pory domykalismy pozyczkami. Te 55% to tylko taka umowna granica
    bezpieczenstwa (japonia ma cos 120%) - ale zadluzac sie w nieskonczonosc
    nie mozna.

    J.