  • 1. Data: 2015-03-18 12:16:49
    Temat: No nareszcie własciwa droga...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    https://www.indiegogo.com/projects/neptune-suite-you
    r-computing-life-now-seamless

    "Zestaw rozrósł się aż do sześciu urządzeń. Za cenę 599 dolarów otrzymacie
    smartwatcha, który jest jednocześnie HUB-em. Posiada on czterordzeniowy
    procesor taktowany zegarem 1,8 GHz, łączność LTE, WiFi, Bluetooth, NFC,
    moduł GPS i czujnik pracy serca. Jeśli rendery pokryją się z rzeczywistością
    Neptune Hub będzie pięknym, futurystycznym, wodoodpornym urządzeniem z
    2.4-calowym wyświetlaczem umieszczonym w połowie bransolety.
    a.. Pocket Screen poznaliśmy już ostatnim razem. To 5-calowy ekran
    zintegrowany ze smartwatchem, dzięki któremu wygodniej odpiszemy na maile
    czy przejrzymy strony internetowe. Najwyraźniej twórcy uznali, że to za mało
    i tak w skład Neptune Suite wejdzie jeszcze:
    b.. Tab Screen, czyli 10-calowy odpowiednik tabletu z przednią kamerką o
    rozdzielczości HD i baterią o pojemności 7000 mAh;
    c.. Neptune Keys - bezprzewodowa klawiatura, którą użyjemy do pracy z
    pozostałymi urządzeniami (dzięki jej obudowie możemy pracować na Tab
    Screenie jak na laptopie)
    d.. Neptune Dongle - przystawka HDMI, która przeniesie treści na ekran TV
    e.. Neptune Headset - bezprzewodowy zestaw słuchawkowy, który dzięki
    magnesom układa się w formę naszyjnika, gdy nie jest używany

    Zobacz więcej:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/gadzety/2015/03/neptu
    ne-suite-smartwatch-w-roli-glownej-akcesoria#ixzz3Uj
    cj1z92

    Nie można tak było od początku? Chyba urodziłem się o 20lat za wczesnie :/

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 2. Data: 2015-03-18 22:25:26
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: mr misio de grizzly <m...@y...com>

    W dniu 18.03.2015 o 12:16, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    cj1z92

    > Nie można tak było od początku? Chyba urodziłem się o 20lat za wczesnie :/

    A kamizelki rybaka na noszenie tego calego osprzetu to juz w komplecie
    poskąpili ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly -> Casual Game Player PC/PS3
    Zerknij jak chcesz -> http://fb.com/termopilecom

    Odpisując zamień kolejność cyfr w adresie e-mail

  • 3. Data: 2015-03-19 01:12:20
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    mr misio de grizzly wydumał(a) w news:mecqg7$2a3$1@node1.news.atman.pl :
    r-computing-life-now-
    ne-suite-smartwatch-w
    > A kamizelki rybaka na noszenie tego calego osprzetu to juz w komplecie
    > poskąpili ;)

    Kamizelki? Gdzie ty żyjesz? Dzisiaj faceci noszą torebki/torby jak kobiety
    :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2015-03-19 10:26:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2015 12:16:49 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    (...)

    Brakuje jeszcze Neptune Dildo i Neptune I-Wipe.

    Po co komu 5 te kilo gadzetow?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2015-03-19 10:41:12
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Maciek wydumał(a) w news:1k38dowj5k04x$.dklk4gydmlsw$.dlg@40tude.net :
    > Dnia Wed, 18 Mar 2015 12:16:49 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):
    > (...)
    > Brakuje jeszcze Neptune Dildo i Neptune I-Wipe.
    > Po co komu 5 te kilo gadzetow?

    Hmm, jakbyto... Nie musisz tego kupować a jesli kupisz nie musisz nosic
    wszystkiego naraz. Istotą tego rozwiązania jest smartwatch, który jest
    "jednostką centralną" i daje radę bez pomocy całej reszty...czyli możesz
    tylko jego nosić a jesli potrzebujesz wiekszego ekranu to używasz reszty,
    która jest w 100% kompatybilna. Kiedyś doświadczyłem "uroku" noszenia W818 i
    było to bardzo miłe doswiadczenie. Niestety, to była chińszczyzna i po 2
    latach się rozsypał :/

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2015-03-19 13:16:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-19 o 10:41, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > noszenia W818 i było to bardzo miłe doswiadczenie. Niestety, to była
    > chińszczyzna i po 2 latach się rozsypał :/

    To ile ten "zegarek" sam pochodzi bez ładowania czy wspomagania ?
    bo jakoś nie doczytałem tej ważnej informacji.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-03-19 19:20:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    To ile ten "zegarek" sam pochodzi bez ładowania czy wspomagania ?
    bo jakoś nie doczytałem tej ważnej informacji.
    ---
    Biorąc pod uwagę, że ma objętość zbliżoną do przeciętnego, małego telefonu
    komórkowego to może pochodzić tyle samo

  • 8. Data: 2015-03-19 21:25:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 18 marca 2015 12:16:57 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

    > Nie można tak było od początku? Chyba urodziłem się o 20lat za wczesnie :/

    Brakuje okularow. Zawsze najsensowniejsze wydawalo mi sie powiazanie ich z jednostka
    centralna na nadgarstku, ktora latwiej byloby wydawac szersze komendy od
    podstawowych, zaszytych w okularach polecen.

    Ogolnie koncepcja sensowna. Waskie gardlo to baterie i ladowanie tego wszystkiego.

    Przydalyby sie znormalizowane ogniwa energetyczne, pasujace do wszystkich urzadzen,
    ktore wymienialoby sie "w biegu" nie przerywajac pracy na czas uzupelniania. Wtedy
    ladowaloby sie ogniwa a nie urzadzenia i nosilo ze soba zapas kilku.

  • 9. Data: 2015-03-19 23:56:06
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "krzysztofsf" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com
> [...]
    > od
    > podstawowych, zaszytych w okularach polecen.

    Są słuchawki BT. Dla mnie to lepiej. Okulary (jeśli ktoś nosi, bo musi)...w
    takich przypadkach odpadają. Smartwatch ma możliwość zdjęcia/filmu i raczej po
    upadku...GoogleGlas nie widzę tutaj większego rozwoju.

    > Ogolnie koncepcja sensowna. Waskie gardlo to baterie i ladowanie tego
    > wszystkiego.

    Jak każdy sprzęt ale widać że nawet tablet ma baterię 7000. Szkoda że w opisie
    nie ma ile ma smartwatch. Sądząc z budowy, bateria może być spora bo nie jest to
    jednostka "na pasku". W obudowie bransolety pewnie na max miejscu jest
    umieszczona bateria co jest dobrym rozwiązaniem. Całość jest wodoodporna i to też
    spora zaleta. Oglądając smartwatche innych firm często tego brakuje. Ostatnio
    "nadepnąłem" na taki link:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/gadzety/2015/03/oppo-
    smartwatch-naladuje-sie-w...-5-minut?utm_source=chip
    &utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikn
    iecia
    ale nie podoba mi się. Już lepsza jest propozycja:

    Xiaomi:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/gadzety/2015/03/xiaom
    i-szykuje-pogromce-apple-watch?utm_source=chip&utm_m
    edium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia

    Tutaj "cena czyni cuda" i jeśli będzie dostępny w kraju, to na początek sobie
    sprawię, chociaż tutaj jest ODWROTNOŚĆ, tzn trzeba jednak nosić smartfona
    obowiązkowo :(

> [...]
    > uzupelniania. Wtedy ladowaloby sie ogniwa a nie urzadzenia i nosilo ze soba

    Wystarczy kieszonkowy powerbank (5000), który nie jest taki drogi.

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 10. Data: 2015-03-20 11:00:47
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <s...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > wodoodporna i to też

    > Wystarczy kieszonkowy powerbank (5000), który nie jest taki drogi.

    Lata 80-te, do Warszawy przyjeżdża pociąg z Moskwy. Wysiada facet z dwoma
    ciężkimi walizkami i dźwiga je po peronie w kierunku wyjścia. W pewnej
    chwili zaczepia go jakiś człowiek i pyta się o godzinę. Przyjezdny odstawia
    walizki, odsłania mankiet, naciska guzik na zegarku, a zegarek zaczyna
    recytować: "Jedenasta trzydzieści pięć czasu letniego, strefa czasowa plus
    jedna godzina względem Greenwich, dwudziesty piąty kwietnia, czwartek,
    temperatura 16 stopni, ciśnienie 998 hektopaskali, wiatr południowozachodni,
    zachmurzenie niewielkie. Życzę miłego dnia". Człowiek zadający pytanie jest
    zaskoczony:
    - Skąd Pan ma ten świetny zegarek?
    - Kupiłem w Moskwie, wracam z delegacji.
    - Nie wiedziałem, że ruskie robią takie wspaniałe urządzenia!
    - No tak, zegarek jest bardzo zaawansowany technicznie. Tylko niestety te
    dwie baterie do niego są cholernie ciężkie.

    Tak mi się skojarzyło jak czytam o powerbankach do kieszeni. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba