  • Data: 2013-03-27 21:37:27
    Temat: Re: No i stało się - komunikaty o Cookies
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-27 21:16, Mirosław Zalewski pisze:
    > To jeszcze nic.
    > Niektóre z tych wszechobecnych bannerów deklarację użytkownika o braku zgody
    > na otrzymywanie ciasteczek przechowują... w ciasteczku.

    Nie zrozumiałeś zapisu.
    Strona ma tylko poinformować, że używa ciasteczek i że użytkownik może
    je sobie wyłączyć w przeglądarce jak mu się niepodobna.
    Nie mam mowy o uzyskiwaniu jakiejkolwiek zgody.

    Dostajesz zapytanie, jeśli klient ma włączone ciasteczka i nie ma
    ciasteczka ze zgodą dla Ciebie to go informujesz, jeśli ma ciasteczko ze
    zgodą milczysz (choć dla bezpieczeństwa ja bym też wyświetlił info).
    Jeśli klient ma wyłączone ciasteczka to piszesz mu żeby spadał na bambus
    bo Ty lubisz słodycze.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej