  • Data: 2013-03-26 14:09:21
    Temat: Re: No i stało się - komunikaty o Cookies
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-26 09:26, Borys Pogoreło pisze:

    > Gdzie tak to opisano? Ktoś chyba skończył czytać na pierwszym punkcie
    > artykułu ustawy.

    Zwykle cytuję linki lecz tego dnia kiedy napisałem niniejszy post
    odwiedziłem ich całe mnóstwo. Jeśli jego odszukanie jest niezbędne, to
    odszukam.

    > Na razie reakcje są ekstremalnie zachowawcze, patrz zalecenia IAB, gdzie
    > brakuje tylko podawania numeru buta. Ja spokojnie czekam na jakieś odgórne
    > wytyczne, może się doczekam.

    Oby z fakturą do zapłaty te wytyczne nie dotarły do Ciebie :-) Kiedyś
    znajoma taką niespodziankę zaliczyła gdy na swojej stronie zamieściła
    obrysowaną w Corelu mapę dojazdu, na której widniał celowo naniesiony
    przez wydawnictwo błąd :-D (tak mi się skojarzyło)

    Marek