  • 1. Data: 2007-12-04 13:42:18
    Temat: No i podzielą nam TP SA
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    http://itbiznes.pl/art30236.html

    Ciekawe co na to gółwny zainteresowany czy będzie walczył czy może podda
    się bez walki?
    Jednak ważniejsze moim zdaniem pytanie to czy nasz kraj jest w stanie
    udźwignąć dwie TP SA :)

    Xenocide

  • 2. Data: 2007-12-07 17:43:11
    Temat: Re: No i podzielą nam TP SA
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:fj3lfq$6md$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > podda
    > się bez walki?
    > Jednak ważniejsze moim zdaniem pytanie to czy nasz kraj jest w stanie

    Samej tepsi to przecież na rękę, nowe gabinety, nowi prezesi i
    kierownicy i jeszcze większy bałagan, bo teraz będą między sobą wszystko
    załatwiać i odbijać piłeczkę jak w ping-pongu.

  • 3. Data: 2007-12-07 19:38:44
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    vauxhall napisał(a):
    > Samej tepsi to przecież na rękę, nowe gabinety, nowi prezesi i
    > kierownicy i jeszcze większy bałagan, bo teraz będą między sobą wszystko
    > załatwiać i odbijać piłeczkę jak w ping-pongu.
    Ale jej wlascicielowi nie bardzo, bo mu koszty wzrosna. Nic z tego nie
    bedzie mial FT.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 4. Data: 2007-12-08 14:54:35
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Jaroslaw Berezowski wrote:
    > Ale jej wlascicielowi nie bardzo, bo mu koszty wzrosna. Nic z tego nie
    > bedzie mial FT.

    Widzialy galy co kupowaly ?

    a tak BTW ukrainski telekom juz sprywatyzowali czy teraz maja powtorke z
    TPSA ?

    futszaK

  • 5. Data: 2007-12-09 13:57:43
    Temat: Re: No i podzielÄ&#65533; nam TP SA
    Od: i...@o...eu

    bÄ&#65533;dÄ&#65533; miÄ&#65533;dzy sobÄ&#65533;

    > Widzialy galy co kupowaly ?
    >
    > a tak BTW ukrainski telekom juz sprywatyzowali czy teraz maja powtorke z
    > TPSA ?
    >

    > futszaK
    Ciekawe jakie bedą ceny hurtowe dostępu do internetu kiedy "TPsa hurt" będzie
    musiał zaoferować jednakowe warunki dla wszystkich operatorów w tym dla "TPsa
    detal" z jego neo. Myślę że jest to krok w dobrym kierunku ku normalności.
    Mirek G

  • 6. Data: 2007-12-09 18:22:37
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    i...@o...eu pisze:

> [...]
    > detal" z jego neo. Myślę że jest to krok w dobrym kierunku ku normalności.
    wtedy ceny hurtowe będa nadal wysokie :))

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2007-12-10 18:19:56
    Od: futszaK <f...@g...com>

    i...@o...eu wrote:

> [...]
    > detal" z jego neo. Myślę że jest to krok w dobrym kierunku ku normalności.

    ceny dostepu do Internetu mocno sie roznia w zaleznosci od ilosci pasma
    jakie sie bierze, a pokaz mi osiedlowke ktora wezmie od tpsa-hurt STM64,
    natomiast smieszna sytuacja powstanie w momencie jak do TPSA-detal
    przyjdzie telia, dtag albo inne hawe i zaproponuje lepsze warunki od
    TPSA-hurt a jak nie kupia to rozkreci afere wsrod akcjonariuszy ze
    menagerowie narazaja spolke na straty i trzeba ich wykopac wciskajac
    swoich ludzi do zarzadu :>

    futszaK