  • Data: 2012-05-28 14:41:57
    Temat: Re: No i mamy Angoli na drogach ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-28 14:27, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Patrząc na pytania użytkowników na mojej stronie jakoś widzę to inaczej,
    > od groma ludzi ustawia szukanie po cenie, czym taniej tym lepiej a to że
    > auto mogło mieć przygody to już mało osób interesuje.

    Aha, szukanie na Twojej stronie. Akurat ustawianie sortowanie po cenie
    nie jest czymś dziwnym, a od pierwotnej selekcji do zakupu długa droga.

    > To samo z
    > przebiegami, 98% u nas ma 192tys na liczniku i jakoś ciężko im zrozumieć
    > że to auto poza granicami nie rzadko ma najechane po 400-500tys.

    No proszę, a samochodów stoją na placach tysiące i jakoś nie ma na nie
    chętnych. Nawet ceny spadły mocno.

    > Chyba odwrotnie albo czegoś nie rozumiem :)

    No odwrotnie - i tak wiadomo o co chodzi.

    > Drugie pytanie, auto z Angli nie są rejestrowane u nas bo nie mają szans
    > przejść badań technicznych ze względu na kierownicę nie po tej stronie,
    > jak będzie miało przegląd bo będzie to legalne to po czym będą
    > weryfikować skąd auto przyjechało i czy nie było Anglikiem ?

    Po kierownicy? Kto się będzie bawił w przekładki, by szrota sprzedać
    za grosze?

    > da się to
    > sprzedzić tylko po VIN albo po oględzinach pojazdu.

    Po co to sprawdzać?