eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNo i juz wiadomo dlaczego warto zwziac SUVa ;]Re: No i juz wiadomo dlaczego warto zwziac SUVa ;]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56350c9a$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <5635f8d2$0$631$65785112@news.neostrada.pl>
    <n15d7g$d7m$1@speranza.aioe.org> <1an70iuqmwtpw$.dlg@myjk.org>
    <n15nuj$1h2$2@node1.news.atman.pl> <n16757$271$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <n18lt9$6h3$2@node1.news.atman.pl> <n18njg$ojq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <n18njg$ojq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: No i juz wiadomo dlaczego warto zwziac SUVa ;]
    Date: Tue, 3 Nov 2015 10:09:22 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <563879c4$0$700$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.157.86
    X-Trace: 1446541764 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 700 83.27.157.86:49439
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571489
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n18njg$ojq$...@p...wsisiz.edu.pl...
    >> Nie.
    >> Po wpadnięciu w poślizg im większa masa tym trudniej złapać
    >> przyczepność.
    >po wpadnięciu w poślizg to już lecisz i masa za dużo do powiedzenia
    >nie ma...
    >natomiast faktem jest, że ciężej jest wyprowadzić cięższe auto bo ma
    >większą bezwładność.

    Hm, podstawowa teoria mowi, ze im wieksza masa, tym wiekszy nacisk,
    tym wieksza sila tarcia - nawet w poslizgu, a poniewaz proporcjonalnie
    wieksza, to przyspieszenia/opoznienia osiagane sa te same.

    Troche gorzej w strefie obrotow, bo wieksze auto ma nieproporcjonalnie
    wiekszy moment bezwladnosci, a moment sily tarcia proporcjonalnie do
    rozmiarow.

    Podstawowa sprawa jednak: trzeba umiec i miec szczescie :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: