  • 31. Data: 2016-03-20 01:10:34
    Temat: Re: No i jednak opona wycofana z użytku
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 19 Mar 2016 21:34:24 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Czaisz bazę, ze jak malinak nie jedzie to jego beemke podwożą
    lawetą?

    Mnie bardziej bawi to, że za założenie w lutym starej opony wina leży
    w poprzednim kierownictwie bor. I żeby nie było wątpliwości aktialne
    kierownictwo profilaktycznie już złożoyło odpowiednie zawiadomienie w
    prokuraturze na poprzednie kierownictwo. A liczyłem, że ktoś w bor
    uderzy się w pierś i powie: "moja wina, niedopilnowałem obowiązków,
    poddaję się do dymisji".

    --
    Marek

  • 32. Data: 2016-03-20 10:36:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.03.2016 o 01:10, Marek pisze:
    > lawetą?
    >
    > Mnie bardziej bawi to, że za założenie w lutym starej opony wina leży w
    > poprzednim kierownictwie bor.

    Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś, że wszystko jest winą PO?
    I że tak będzie jeszcze długo, aż przygłupy które dały się nabrać
    pisiorom, zorientują się że zostali zrobieni w wała i wykopią swoich
    obecnych pupilków od władzy?
    O ile w ogóle następne wybory się w ogóle odbędą, bo wszystko zmierza w
    kierunku dyktatury.
    Więc może trzeba będzie siłą odspawywać kaczkę od władzy.....

  • 33. Data: 2016-03-20 19:40:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 18.03.2016 18:09, J.F. wrote:

    > Dlaczego ? 150 po autostradzie i pod kogutami - droga prawie prosta, jak
    > sie rozpedzisz to jedziesz.
    > I nawet nie musisz wiele tych 150 przekraczac.

    Z czego wcześniej 6 na krajówce, ślimmak na wjeździe, bramki po drodze.

    Nie ma bata - musieli ostro zapierdalać, żeby 150km/h średnią wyrobić.
    Najlepszy dowód, to że karetka "odpadła" od konwoju. Jak to jest kurwa
    możliwe, żeby po prostu karetkę "zgubili" i mieli to w d4?

    Shrek.

  • 34. Data: 2016-03-20 20:28:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 18.03.2016 18:09, J.F. wrote:

> [...]

    >Najlepszy dowód, to że karetka "odpadła" od konwoju. Jak to jest kurwa
    >możliwe, żeby po prostu karetkę "zgubili" i mieli to w d4?

    Tak, że byli godzinę spóźnieni, dokładnie jak lot do Katynia/Smoleńska.

  • 35. Data: 2016-03-21 18:23:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    >Czaisz bazę, ze jak malinak nie jedzie to jego beemke podwożą lawetą?

    Czaje, ale co innego czaic, a co innego zobaczych u producenta "z
    powodu znacznego obciazenia panstwo rozumieja, ze projektowany
    przebieg to tylko 50 tys km" :-)

    J.

  • 36. Data: 2016-03-21 18:33:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 21.03.2016 18:23, J.F. wrote:

    > Czaje, ale co innego czaic, a co innego zobaczych u producenta "z powodu
    > znacznego obciazenia panstwo rozumieja, ze projektowany przebieg to
    > tylko 50 tys km" :-)

    Ale jenak wolałbymbym, jakby nasze debeściaki kierowały się faktycznymi
    przesłankami a nie folderami reklamowymi. Za to im płacą.

    Shrek.