  • 1. Data: 2016-03-18 11:02:46
    Temat: No i jednak opona wycofana z użytku
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    A nie mówiłem, że niechlujstwo?

  • 2. Data: 2016-03-18 11:10:08
    Temat: Re: No i jednak opona wycofana z użytku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Mar 2016 11:02:46 +0100, w <56ebd252$0$647$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ghost" <g...@e...com> napisał(-a):

    > A nie mówiłem, że niechlujstwo?

    Założyć oponę przeznaczoną do utylizacji... bezcenne :)

  • 3. Data: 2016-03-18 12:48:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Założyć oponę przeznaczoną do utylizacji... bezcenne :)

    Czekaj czekaj, bo to magia wielkich slow, a tymczasem moglo byc tak,
    ze
    a) opona przekroczyla 5 czy 6 lat i zgodnie z zarzadzeniem gen. zdjeto
    ja z pojazdu.
    b) oponie bieznik zuzyl sie do 4 mm i zgodnie z zarzadzeniem zdjeto ja
    z pojazdu.

    Zdjetej oczywiscie nie wyp* na smietnik tylko "przeznaczono do
    utylizacji" i tak sobie lezala, czekajac zapewne na dostawe nowych
    opon polaczona z odbiorem starych.

    Az zaszla sytuacja kryzysowa.
    I wtedy ktos sobie przypomnial, ze w magazynie ma jeszcze kilka opon,
    ktore tam byly zdane w stanie calkiem dobrym, bez usterek :-)

    W wariancie b) mierzacy mogl zmierzyc np 4.1mm, stwierdzic ze jeszcze
    sie nadaje, i na pojezdzie zostawic, i by sie rozerwala akurat na
    chwile przed zaplanowana wymiana, ale bez zarzutu niechlujstwa :-)

    W wariancie a) trrudno powiedziec ile w tym magazynie przelezala, ale
    od tego eksplodowac nie powinna.

    O ile w ogole jest w tym cokolwiek z prawdy, bo na razie chyba ani
    potwierdzenia, ani dementi :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-03-18 12:59:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Mar 2016 12:48:10 +0100, w <56ebeafb$0$650$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > chwile przed zaplanowana wymiana, ale bez zarzutu niechlujstwa :-)
    >
    > W wariancie a) trrudno powiedziec ile w tym magazynie przelezala, ale

    I zapewne nic by się nie stało, gdyby tak nie szarżowali.
    Pomijam już dystans jaki mieli do przejechania.

  • 5. Data: 2016-03-18 13:12:58
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.03.2016 12:59, r...@k...pl pisze:

    > I zapewne nic by się nie stało, gdyby tak nie szarżowali. Pomijam już
    > dystans jaki mieli do przejechania.

    Ktoś tu wyliczał im szybkości średnie i maksymalne, opierając się na
    tym, że w konwoju mieli karetkę. Teraz się okazuje, że tak
    zapierniczali, że karetka została daleko z tyłu.

    MJ

  • 6. Data: 2016-03-18 13:41:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    >Ktoś tu wyliczał im szybkości średnie i maksymalne, opierając się na
    >tym, że w konwoju mieli karetkę. Teraz się okazuje, że tak
    >zapierniczali, że karetka została daleko z tyłu.

    A pilot policyjny nie umiał im uciec.

    W telewizornii mówili o średniej 130km/h przy czym nie wszystko autostrada -
    wiec zapierdzielali.

  • 7. Data: 2016-03-18 13:41:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    pl...

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    >Czekaj czekaj,

    znów tu jesteś trollu?

  • 8. Data: 2016-03-18 13:48:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >A pilot policyjny nie umiał im uciec.
    >W telewizornii mówili o średniej 130km/h przy czym nie wszystko
    >autostrada - wiec zapierdzielali.

    A ta srednia to skad dokad, trollu ? :-P

    Od rozpoczecia konwoju w Karpaczu do zakonczenia w Warszawie, czy taka
    orientacyjna ("staramy sie jechac 130) w jezdzie po autostradzie, czy
    prostych odcinkach zwyklej krajowki ?

    J.

  • 9. Data: 2016-03-18 13:49:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A ta srednia to skad dokad, trollu ? :-P

    było wyliczenie, ze między miejscem gdzie ich nagrano a miejscem wypadku
    przejechali 100km w 40 minut
    to by dawało średnią ok. 150kmh. Oczywiście w przybliżeniu.
    Nieźle zapierdzielali jak na zwykłą drogę

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-03-18 14:08:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    pl...

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >A ta srednia to skad dokad, trollu ? :-P

    stfojejdópy trollu - poproś kogoś by ci przeczytał